Een goede bevoorrading.
Proficiat aan de organisatie
En tot volgende keer
Post by thompson ryder »
Post by biketastic »
Post by Lau Loenen »
Heb ook de 48 km gereden, prima organisatie en leuk tochtje. Alleen jammer van dat serieus stuk asfalt tussen het begin van de Houwstraat en de bevoorrading aan het oud veteranenplein. Ik ken de streek zeer goed en dit was op te lossen met enkele leuke singletracks!! Na de bevoorrading toch redelijk was "saaie" stukken met brede boswegen. Het zavelbos zit vol leuke singletracks, we hebben er enkele gedaan maar dit bos heeft nog veel meer te bieden. Al bij al leuke tocht en ik zal er ook volgend jaar weer bij zijn!!bosmans leon wrote:Hallo Bikers, bedankt voor jullie opkomst,650 inschrijvingen met karnaval is niet mis. Hopelijk heb jezelf geamuseerd en vonden jullie het niet zo saai als Berke.
Ik rij zelf regelmatig tochten en vindt dat je deze tocht zeker afwisselend mag noemen tot aan de bevoorrading met daarna iets vlakker en recuperatie mogelijkheid en daarna nog enkele moeilijke stukken richting Opitter- Waterloos. Enfin we hebben ons best gedaan en nogmaals bedankt voor jullie opkomst.
![]()
![]()
![]()
Leon.
Post by Vos in de bossen »
Ie se, onze redder in nood van TT Stal 11/11/2008....waar je ons de goede weg naar huis heb getoondthompson ryder wrote:Prachtige tocht en goed uitgepeild.
Een goede bevoorrading.
Proficiat aan de organisatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En tot volgende keer
Misschien was ge daar té vroeg aangekomen....toen we aan de bevoorrading zaten, waren de bananen rijp gewordenUltimaVez wrote:48 km super geamuseerd vandaag op een van de betere parcours hier in Limburg!
En als er dan toch iets moet gezegd worden: laat madam Chiquita & Co de volgende keer de juiste bananen plukken, want die waren groen ni te doen!
Post by Mondeoracing »
Dich bess ne zeivereirrrrr hahaBerke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Vind ich oook.....stel dat er nog meer van dat mooie stukken bij gekomen waren, smal en steil enz.....nog meer afzien dan ??? voor degenen die met den auto aangevlogen waren, mss geen problemen, maar voor degenen die met de fiets naar en van ... was voor me meer dan genoeg !!! het parkoer was af.ilcanar wrote:Dich bess ne zeivereirrrrr hahaBerke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.