Beny, ge moet 's checken of 'r ene va uw club geen problemen heeft met z'n richtingsgevoel ... toen ik 'n groepke met 'n paar United Bikers voorbijstak moesten we linksaf, maar d'r bleef maar ene rechtdoor roepenBeny wrote:mooi tochtje![]()
21/02/2009 Zutendaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pauldekleermaeker
- Mountainbiker
Post by pauldekleermaeker »
ik vind het nogmaals jammer dat die toer niet heb kunnen uitrijden volgende keer beterpo wrote:Mooie tocht, alleen niet uit kunnen rijden. Ik heb men velg naar de kl*ten gereden, tot aan de bevoorrading ging het goed . Ik heb kunnen doorrijden tot aan de splitsing. Dan heb ik de kortste weg naar huis genomen (ben van zutendaal). Het laatste stuk naar de sporthal heb ik moeten wandelen en zo verder naar huis. Toen ik bijna thuis was, wou iemand me nog een lift geven. Nog eens bedankt voor het aanbod
:wink:
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ik heb lekker kunnen rijden. doordat er wat bergskes in zaten werd het parcours aantrekkelijk. Was het parcours vlak geweest dan had ik me veel minder geamuseerd en dan had ik dat hier zeker kenbaar gemaakt. Daar zijn forums toch oa voor! Je moet je mening kunnen ventileren, meningen/smaken verschillen nu eenmaal. Kun je daar niet tegen dan moet je idd niet god de vader gaan spelen en in een dictatuur gaan leven. hulde aan Biesti 1 (ook qua muzieksmaak).
dat afvalbranden was idd niet zo slim van de org en jammer van dat glas in mijn ust band
dat afvalbranden was idd niet zo slim van de org en jammer van dat glas in mijn ust band
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Mooie omgeving zonder twijfel, parkour mocht voor mij wat technischer en uitdagender, paadjes waar je met een kameel niet op- of afgeraakt ontbraken wat
Bevoorrading dik in orde met lekkere bouillonsoep
Wat mij toch alwéér overkwam: GEEN korting met de mountainbike.be pas, nog één keer en hij belandt in de vuilbak
Bevoorrading dik in orde met lekkere bouillonsoep
Wat mij toch alwéér overkwam: GEEN korting met de mountainbike.be pas, nog één keer en hij belandt in de vuilbak
ik weet direct over wie ge het hebtsTTevie wrote:Beny, ge moet 's checken of 'r ene va uw club geen problemen heeft met z'n richtingsgevoel ... toen ik 'n groepke met 'n paar United Bikers voorbijstak moesten we linksaf, maar d'r bleef maar ene rechtdoor roepenBeny wrote:mooi tochtje![]()
hij zit hier ook op het forum
benieuwd of hij zijne weg vindt naar deze topic
enne...
mocht ge mij ni kennen,
diene met die grote wielen was ik
Dan moet ge met uwe kameel ander oorden opzoeken .Geecee wrote:Mooie omgeving zonder twijfel, parkour mocht voor mij wat technischer en uitdagender, paadjes waar je met een kameel niet op- of afgeraakt ontbraken wat![]()
Wat logisch is . Op de fietspromokalender stond toch duidelijk dat Zutendaal géén korting gaf op Mountainbike.be-pas.Wat mij toch alwéér overkwam: GEEN korting met de mountainbike.be pas, nog één keer en hij belandt in de vuilbak
Er zijn andere lidkaarten die wel korting geven op ALLE fietspromotochten .
Ik heb er mij in alle geval kunnen amuseren .
Wel een kleine bedenking bij de afstanden .
Vertrokken met de bedoeling de 25 en 43 km te biken . Bleek ik bij aankomst maar 59km op de teller te hebben
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Supernaut wrote: Er zijn andere lidkaarten die wel korting geven op ALLE fietspromotochten .
Ik heb een kaartje van VWB, heb mijn korting gehad, daar gaat het niet om, ik vraag dit maar voor die mensen die enkel het kaartje van mountainbike.be hebben en die geen korting gehad hebben. Ik zou niet moeilijk doen indien dit de eerste keer is, maar verschillende organisaties komen telkens uit de lucht gevallen wanneer je de mountainbike.be pas bovenhaalt
Vermits toch alles logisch is voor u, hoe verklaart ge dan de info op de website? (zie hieronder)

- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Van welke website komt die info Geert, want op de website en de kalender van Fietspromo staat deze info niet
Foei!!!!Van welke website komt die info Geert, want op de website en de kalender van Fietspromo staat deze info niet
Den deze...
http://www.mountainbike.be/kalender.php ... 2009-02-28
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Dan zult ge u korting bij mountainbike.be moeten gaan vragen, want op de site van Fietspromo staat dat niet vermeld.oiz wrote:Foei!!!!Van welke website komt die info Geert, want op de website en de kalender van Fietspromo staat deze info niet![]()
Den deze...
http://www.mountainbike.be/kalender.php ... 2009-02-28
Wie is hier fout??