Haha heerlijk, Albert maakt technisch nog net iets teveel foutjes. Vaak is dat niet op een cruciaal moment en dan ook niet van belang voor de uitslag maar in sommige crossen is dat beslissend, vorselaar was van het zelfde, de koppenberg verfoeide hij ook vooral in de afdaling. Gelukkig maar dat hij nog niet perfect isLuckyIron wrote:deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Komt van hln.be reactie naar aanleiding van de overwinning van Sven Nys in Oostmalle
Gert Zwoel, Eeklo
Nys tikte op het einde Albert met zijn achterwiel aan waardoor Albert zijn voorwiel scheef sloeg en viel. Zo is 't makkelijk om te winnen. En Michel Wuyts mag eens wat meer zijn Nys verafgoding achterwege laten.![]()
![]()
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
iddLuckyIron wrote:deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Komt van hln.be reactie naar aanleiding van de overwinning van Sven Nys in Oostmalle
Gert Zwoel, Eeklo
Nys tikte op het einde Albert met zijn achterwiel aan waardoor Albert zijn voorwiel scheef sloeg en viel. Zo is 't makkelijk om te winnen. En Michel Wuyts mag eens wat meer zijn Nys verafgoding achterwege laten.![]()
![]()
diene gast heeft dan toch wel een serieus brilleke nodigLuckyIron wrote:deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Gert Zwoel, Eeklo
![]()
- B-artiest
- Mountainbiker
Ale jong, niet gezien dat Nys al 100 meter op zijn voorwiel aan het rijden was om dan zijn achterwiel tegen het voorwiel van Niels te zwaaien?Beny wrote:diene gast heeft dan toch wel een serieus brilleke nodigLuckyIron wrote:deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Gert Zwoel, Eeklo
![]()
Over dat van Michel wuyts heeft hij dan wel weer een punt.Ik stoor me er ook aan dat hij als commentator zijn fan zijn van Nys te veel naar voor brengt.Enkele jaren geleden met Armstrong in de tour was het ook van dat.Als neutraal toeschouwer zit je dan meer dan eens te zeggen van"een beetje minder ook hoor".Beny wrote:diene gast heeft dan toch wel een serieus brilleke nodigLuckyIron wrote:deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Gert Zwoel, Eeklo
![]()
Voor de rest;Niels heeft het aan zijn eigen te danken vandaag, maar hij kan leren uit zijn fouten hè.