22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

In het begin werd ik regelmatig ingehaald, daarna niet meer :-?
Eerste mogelijkheid: ik reed te snel
Tweede mogelijkheid: er was niemand meer achter
Ik peins dat de tweede de juiste is.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Berke wrote:Moet zeggen dat de bevoorrading PRIMA was en de bevoorrading was super!
Maar ik weet niet of het nu ligt aan het feit dat er veel modder was of aan degene die het parcours uitstippelde maar dit was toch wel erg veel weg en veel rechte stukken,veel mooie stukken zaten er niet in.
Van de 3 tochten in neeroeteren is dit toch een van de mindere.
De staat van het parcours heeft nog veel goed gemaakt.
Maar al bij al toch nog goed geamuseerd zenne,dan hebben we maar een tandje bijgestoken en toch nog goed afgezien.
Zeg Berke ge zijt toch wel zeker dat ge in Neeroeteren zijt geweest, met karnaval weet je maar nooit.

Leon.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers, bedankt voor jullie opkomst,650 inschrijvingen met karnaval is niet mis. Hopelijk heb jezelf geamuseerd en vonden jullie het niet zo saai als Berke.
Ik rij zelf regelmatig tochten en vindt dat je deze tocht zeker afwisselend mag noemen tot aan de bevoorrading met daarna iets vlakker en recuperatie mogelijkheid en daarna nog enkele moeilijke stukken richting Opitter- Waterloos. Enfin we hebben ons best gedaan en nogmaals bedankt voor jullie opkomst.
=D> =D> :lol:
Leon.
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Spookvanhetbos wrote:In het begin werd ik regelmatig ingehaald, daarna niet meer :-?
Eerste mogelijkheid: ik reed te snel
Tweede mogelijkheid: er was niemand meer achter
Ik peins dat de tweede de juiste is.
:lol:
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Beste Bikers , wat de foto's betreft ,die gaan op onze site komen in de loop van deze of volgende week.

Leon.
rafbora
Mountainbiker
Location: Orbea alma sram x-0,Ridley scorpion sram x-9,Dynatek black spirit sram red

Post by rafbora »

Vandaag ook de 48km gereden.Parcour prachtig ,toffe veranderingen aangebracht :bounce: .Bepijling super met extra kalklijnen,meer dan voldoende bevoorrading.Tochtje verdiend inderdaad 4 sterren.Leon en zijn team hebben da super gedaan vandaag =D> =D> =D> =D> .Tot de volgende.
walter 123
Mountainbiker

Post by walter 123 »

Ik vondt de tocht zeker de moeite waard .Meschien de volgende keer een oproepnr meegeven en de route indelen in zone 's .
Ik ben een brave man tegengekomen met stukken de voet .kon niet meer fietsen en was nog 8 km van het einde . Ik kon hem niet helpen want ik ken daar zelf mijn weg niet .
Daar had ik toch mee te doen dat is ver als je als je te voet door moet .
Voor de rest niks te klagen .
biker-21
Mountainbiker

Post by biker-21 »

Mooie tocht met goede bevoorrading en zelfs met Barbecue wel zonder vlees :cry: maar dat zal wel voor de volgende keer zijn :lol: :lol: :lol: ook afspuitmogelijkheden waren meer dan voldoende =D> =D> .
alleen jammer dat we wat laat zijn vertrokken en toch nog een beetje regen hebben gehad.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Heb ook Neeroeteren gereden. En de 100 km, en nog eens terug, die ik daarvoor moest afleggen waren de moeite waard. Bepijling, bevoorrading, technische uitdagingen in parcours, modder-drooggehalte, fietsgezelschap (vooral dit laatste), allemaal dik in orde. De motregen, kon ons niet deren. Van de Limburgse gastvrijheid hadden we wat meer verwacht. We zaten nog helemaal alleen in de kantine. Maar dat zal wel aan ons liggen zeker!
viper2
Mountainbiker

Post by viper2 »

De tocht was super georganiseerd doe zo verder.
Post Reply