Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

mooie cross gezien de zelfste toppers vooraan gezien
Jan D.
Mountainbiker

Post by Jan D. »

flipo99 wrote:en terug een overwinning voor jan de nuwelaere bij de beloften =D> ,proficiat jan en doe zo verder :bounce:
danku, zal ik doen :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Knappe zege van Sven Nys,Niels Albert op het laatste wat kleine foutjes gemaakt bleeft tot op het einde spannend Erwin knap 3e.Bart Wellens zat inform maar helaas niet vol gehouden.Lars Boom heeft er zijn voeten aan geveegd vandaag
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Sven Nijs is en blijft de beste crosser die er is 8)

Proficiat Sven =D> =D> =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ja ja, sven nys heeft het toch weer gepresteerd dees jaar met alle prijzen buiten de tittel van wereld kampioen te gaan lopen =D> (ook wel een beetje sjans gehad).
hij is nog een pak sterker dan vorig jaar dees sezoen, chapeau =D> en dan met het mtbken er nog bij.

tis nog altijd een kanibaal :lol: en mijne favoriet al bewonder ik niels en bart ook wel.

volgend jaar als niels in vorm is zal hij het met een pak minder moeten doen vrees ik.
Van Belle
Mountainbiker

Post by Van Belle »

devil biker wrote:ja ja, sven nys heeft het toch weer gepresteerd dees jaar met alle prijzen buiten de tittel van wereld kampioen te gaan lopen =D> (ook wel een beetje sjans gehad).
hij is nog een pak sterker dan vorig jaar dees sezoen, chapeau =D> en dan met het mtbken er nog bij.

tis nog altijd een kanibaal :lol: en mijne favoriet al bewonder ik niels en bart ook wel.

volgend jaar als niels in vorm is zal hij het met een pak minder moeten doen vrees ik.
Daar hebt u gelijk in, maar reken er ook maar bij dat Sven geen O.S. moet rijden.
Dat zal ook schelen.
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

scott zot wrote:Sven Nijs is en blijft de beste crosser die er is 8)

Proficiat Sven =D> =D> =D>
just en de schoonste stijl en er nog een knap lijf bovenop :lol:
den mountenbiker
Mountainbiker

Pracht 2 strijd tussen Nys en Albert jammer van Niels dat hij gevallen is op de laatste veld strook.Dzu we hebben gene sprint gezien :-?
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

prachtige cross en ditto sezoen =D>
een verdiende winnaar die met 26 000 € naar huis gaat en 2500 € erbij voor de tussen sprint (wat een bedrag).
spijtig van niels zijn val #-o had ook een sprint verwacht.

hop naar het weg en mtb sezoen
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Komt van hln.be reactie naar aanleiding van de overwinning van Sven Nys in Oostmalle
Gert Zwoel, Eeklo

Nys tikte op het einde Albert met zijn achterwiel aan waardoor Albert zijn voorwiel scheef sloeg en viel. Zo is 't makkelijk om te winnen. En Michel Wuyts mag eens wat meer zijn Nys verafgoding achterwege laten.
#-o #-o #-o
Post Reply