Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Knappe zege van Sven Nys,Niels Albert op het laatste wat kleine foutjes gemaakt bleeft tot op het einde spannend Erwin knap 3e.Bart Wellens zat inform maar helaas niet vol gehouden.Lars Boom heeft er zijn voeten aan geveegd vandaag
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ja ja, sven nys heeft het toch weer gepresteerd dees jaar met alle prijzen buiten de tittel van wereld kampioen te gaan lopen
(ook wel een beetje sjans gehad).
hij is nog een pak sterker dan vorig jaar dees sezoen, chapeau
en dan met het mtbken er nog bij.
tis nog altijd een kanibaal
en mijne favoriet al bewonder ik niels en bart ook wel.
volgend jaar als niels in vorm is zal hij het met een pak minder moeten doen vrees ik.
hij is nog een pak sterker dan vorig jaar dees sezoen, chapeau
tis nog altijd een kanibaal
volgend jaar als niels in vorm is zal hij het met een pak minder moeten doen vrees ik.
Daar hebt u gelijk in, maar reken er ook maar bij dat Sven geen O.S. moet rijden.devil biker wrote:ja ja, sven nys heeft het toch weer gepresteerd dees jaar met alle prijzen buiten de tittel van wereld kampioen te gaan lopen(ook wel een beetje sjans gehad).
hij is nog een pak sterker dan vorig jaar dees sezoen, chapeauen dan met het mtbken er nog bij.
tis nog altijd een kanibaalen mijne favoriet al bewonder ik niels en bart ook wel.
Dat zal ook schelen.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Pracht 2 strijd tussen Nys en Albert jammer van Niels dat hij gevallen is op de laatste veld strook.Dzu we hebben gene sprint gezien 
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
prachtige cross en ditto sezoen
een verdiende winnaar die met 26 000 € naar huis gaat en 2500 € erbij voor de tussen sprint (wat een bedrag).
spijtig van niels zijn val
had ook een sprint verwacht.
hop naar het weg en mtb sezoen
een verdiende winnaar die met 26 000 € naar huis gaat en 2500 € erbij voor de tussen sprint (wat een bedrag).
spijtig van niels zijn val
hop naar het weg en mtb sezoen
- LuckyIron
- Mountainbiker
deze schitterende commentaar kon ik niet laten liggen.
Komt van hln.be reactie naar aanleiding van de overwinning van Sven Nys in Oostmalle

Komt van hln.be reactie naar aanleiding van de overwinning van Sven Nys in Oostmalle
Gert Zwoel, Eeklo
Nys tikte op het einde Albert met zijn achterwiel aan waardoor Albert zijn voorwiel scheef sloeg en viel. Zo is 't makkelijk om te winnen. En Michel Wuyts mag eens wat meer zijn Nys verafgoding achterwege laten.