15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Ebo wrote:Hallo organizatie!!!

Maandag heb ik tijdens het losrijden op het blosoparcour nog twee pijlen zien hangen,( op een paaltje en daarnaast op een stokje) dit op de oversteek naar het ruiterpad, waar de TT voor het eerst van het bloso afweek, vlak bij satanik ( 150 m voor die houten pop die daar is blijven staan van haloween)

Nu Vandaag staan die daar nog, dus denk ik " vergeten werk "
Niet dat het op die 2 pijltjes zal opaan komen, maar ge weet dat mtbkers
vlug met de vinger gewezen worden hé!
En dat zou spijtig zijn voor zo'n prachtige organizatie.

Groetjes van Ebo.
Bedankt voor de info... pijltjes vergeten af te doen en da nog wel op mijn te controleren stuk... #-o #-o #-o ik ga ze zaterdag (vroeger geraak ik daar niet meer) meteen zoeken! zeer hard bedankt! =D>
viking
Mountainbiker

Post by viking »

laagvlieger wrote:@mtbikey is het in de zomermaanden dan echt zo druk en zeggen ze iets als je er toch fietst.
Zijn de blosoparcours mooi daar?
Voor die pijltjes ,je hebt een punt da je zegt da jullie tussen 2 autosnelwegen liggen. Ik ben zelf via afrit 22 gereden (dacht Beerse zo via Geerle naar de tt. Pas pijltjes gezien aan de oprit van da complex.
Was een uur rijden voor ons trouwens.
Voor de rest was dik in orde :bounce:
Neen als ge de Blosso route volgd is het geen probleem om te fietsen als ge alternatieve routes gebruikt is niet toegelaten. Blosso route is volledig afgepijld
Echter is normaal wel te doen betreffende drukte.
kletskop
Mountainbiker

Post by kletskop »

ben nlij dat er nog eerlijke mensen zijn [-o<
computertje gevonden en terugbezorgd met dank aan den barbier!!!
Blackadder
Mountainbiker

mtb

Post by Blackadder »

Ten eerste nen dikke proficiat voor de organisatie het was ne zeer geslaagde tour.
Maar nu iets waar de organisatie zeker nie aan kan doen.
Ik heb vandaag mijn bike gepoetst (ik weet het dat is wa laat ma ik had er anders gene tijd voor :lol: )en ik kom tot de vaststelling dat mijn fietske vol met witte verfspatten hangt die er bijgod nog nie af gaan ook.
Er zal weer wel ne flauwe plezante mtb hater zich kostelijk geamusserd hebben met een potteke in het bos te kappen of zo iets(het moet van daar ergens komen want ik heb sinsdien niet meer op de mtb gefietst.)
Heeft er mss nog iemand iets van gemerkt?
point8
Mountainbiker

Post by point8 »

zijn er al fotos beschikbaar
viking
Mountainbiker

Re: mtb

Post by viking »

Blackadder wrote:Ten eerste nen dikke proficiat voor de organisatie het was ne zeer geslaagde tour.
Maar nu iets waar de organisatie zeker nie aan kan doen.
Ik heb vandaag mijn bike gepoetst (ik weet het dat is wa laat ma ik had er anders gene tijd voor :lol: )en ik kom tot de vaststelling dat mijn fietske vol met witte verfspatten hangt die er bijgod nog nie af gaan ook.
Er zal weer wel ne flauwe plezante mtb hater zich kostelijk geamusserd hebben met een potteke in het bos te kappen of zo iets(het moet van daar ergens komen want ik heb sinsdien niet meer op de mtb gefietst.)
Heeft er mss nog iemand iets van gemerkt?
Blackadder uw verhaal is het eerste wat ik er van hoor verf op het circuit kappen is dat weer wat nieuw ??
Ik weet dat ze nagels en dergelijke durven strooien maar verf is toch wel nieuw wij hadden wel last van verdwenen bordjes maar dat is al wat ik gehoord heb.
viking
Mountainbiker

Post by viking »

point8 wrote:zijn er al fotos beschikbaar
Point8 ik heb vandaag nog gaan spinnen met Foerske, na dat ik vernomen heb was hij er mee bezig, maar dieje kerel heeft het ook zo druk. Ik vermoed gaat hij dit lezen en zal hij wel in gang schieten.
Is ook pas vader geworden en deze verplichting gaat natuurlijk voor.
Echter ben er van overtuigd dat de fotos er snel zullen aankomen
Foerske bij deze kunt u voldoen aan deze oproep?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Na een maand nog steeds geen foto's #-o
Komen die nog of staan die ergens anders op een site ????
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Toch wel fotos kunt u bezichtigen op
HTTP://foto.zita.Be/1625554225
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Kei goe die foto's ik sta er een paar keer tussen ma ja ik was bij de fotograaf! héhé
Link werkt perfect, want had gehoord dat deze bij sommige niet ging.
Post Reply