hallo bikers, voor de twijfelaars kan ik zeggen dat het parcour er zeer goed bij ligt. Zowel vanmorgen als deze namiddag op parcour gereden en het ligt er geweldig uitdagend bij. Het is niet te vergelijken met andere jaren, het is pittig en afwisselend, zeker bergerven zal de meeste pijn gaan doen met zijn vele klimmetjes. We hebben ons 100 % ingezet voor deze tocht en hopen dat we ervoor beloond zullen worden.
Tot morgen. Laat iets weten wat je er van vond. langs deze weg of op de site van de wringers-http://www.dewringers.be.
Groetjes Leon.
22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: neer
Post by madskatingcow »
Zullen we zeker doen, tot morgen (rond 10.15 waarsch)Spookvanhetbos wrote:de moeite waard om de verplaatsing te wagen van Tienen naar hier (ook geen leem/klei grond). Kom en overtuig u.[/color]
Last edited by madskatingcow on Sat 21 Feb 2009 23:03, edited 1 time in total.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Zat zojuist naar de buienradar te kijken voor morgen, wat ik kan begrijpen is dat er zeer weinig kans is om uitgeregend te worden (allée, ik ben nie Armand Pien
Die kon het weer ten minst voorspellen
Zal er zijn rond 10.00 (n'en ouwe grijs kun je nie missen).
Tot morgen
Die kon het weer ten minst voorspellen
Zal er zijn rond 10.00 (n'en ouwe grijs kun je nie missen).
Tot morgen
- saiko
- Test team
komt inorde voor de 48 kmbosmans leon wrote:Vraagje - wil je mij de hoogtemeters doorsturen als je de tocht gereden hebt met natuurlijk de afstand erbij. Thanks.
Leon
leon.bosmans@telenet.be