Ironie of sarcasme?Liberodger wrote:".... allemaal brede singletracks waar ge tenminste kunt voorbijsteken ....
GOD DE VADER.
Wat vinden ze nog uit, brede singletracks waar je kan voorbijsteken
CU
Ik ben hier langer op het forum en bike nog langer. Dan weet je ondertussen wat je kan verwachten en dan heb je zelf de keuze of je er voor kiest of niet. Als iemand achteraf dan niet over-positief maar waarheidsgetrouw zijn visie geeft is dat echt niet veeleisend of slecht bedoeld. Ik was er door omstandigheden gisteren niet maar de voorbije jaren telkens wel en kon steeds de organisatie waarderen.Brockie wrote:Ben gisteren zo beginnen biken in zutendaal rond12h15 en ik vond het een mooie tocht. Idd met weinig of geen singletracks maar toch met meer dan genoeg variatie om er een leuke paar uurtjes te biken. Het was vlot berijdbaar maar door het vals plat en de verschillende hellingtjes bleef het toch afzien. ben blij dat ik hier ben komen biken En ze zullen me zeker volgende keer hier terug zien. Een leuke tocht kort bij thuis. In ieder geval ik ben hier nieuw opt forum en mij valt op dat er toch wat veeleisende bikers zijn. Ik vind het net leuk om elke week een toertocht te rijden dat er dan altijd variatie is. Ik hou bij elke toertocht wel een goed gevoel over en overal heb ik het gevoel dat de organisators overal hun ontzettende best doen om deze tochten te organiseren waarvoor mijn dank.