21/02/2009 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

Liberodger wrote:".... allemaal brede singletracks waar ge tenminste kunt voorbijsteken ....
GOD DE VADER.
Ironie of sarcasme?
Wat vinden ze nog uit, brede singletracks waar je kan voorbijsteken #-o . Spijt dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Dat zou mijn inzending geweest zijn voor de bedenkers :lol:
CU
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ben gisteren zo beginnen biken in zutendaal rond12h15 en ik vond het een mooie tocht. Idd met weinig of geen singletracks maar toch met meer dan genoeg variatie om er een leuke paar uurtjes te biken. Het was vlot berijdbaar maar door het vals plat en de verschillende hellingtjes bleef het toch afzien. ben blij dat ik hier ben komen biken En ze zullen me zeker volgende keer hier terug zien. Een leuke tocht kort bij thuis. In ieder geval ik ben hier nieuw opt forum en mij valt op dat er toch wat veeleisende bikers zijn. Ik vind het net leuk om elke week een toertocht te rijden dat er dan altijd variatie is. Ik hou bij elke toertocht wel een goed gevoel over en overal heb ik het gevoel dat de organisators overal hun ontzettende best doen om deze tochten te organiseren waarvoor mijn dank.
chuck
Mountainbiker

Post by chuck »

Brockie wrote:Ben gisteren zo beginnen biken in zutendaal rond12h15 en ik vond het een mooie tocht. Idd met weinig of geen singletracks maar toch met meer dan genoeg variatie om er een leuke paar uurtjes te biken. Het was vlot berijdbaar maar door het vals plat en de verschillende hellingtjes bleef het toch afzien. ben blij dat ik hier ben komen biken En ze zullen me zeker volgende keer hier terug zien. Een leuke tocht kort bij thuis. In ieder geval ik ben hier nieuw opt forum en mij valt op dat er toch wat veeleisende bikers zijn. Ik vind het net leuk om elke week een toertocht te rijden dat er dan altijd variatie is. Ik hou bij elke toertocht wel een goed gevoel over en overal heb ik het gevoel dat de organisators overal hun ontzettende best doen om deze tochten te organiseren waarvoor mijn dank.
Ik ben hier langer op het forum en bike nog langer. Dan weet je ondertussen wat je kan verwachten en dan heb je zelf de keuze of je er voor kiest of niet. Als iemand achteraf dan niet over-positief maar waarheidsgetrouw zijn visie geeft is dat echt niet veeleisend of slecht bedoeld. Ik was er door omstandigheden gisteren niet maar de voorbije jaren telkens wel en kon steeds de organisatie waarderen.
CU.
Metalpe
Mountainbiker

Post by Metalpe »

Wij hebben de 34 gereden en ook wij waren erg enthousiast. Goede bevoorrading, erg mooi parcours op de modderstrook voor het kanaal na, leuke hellingen, genoeg hogedrukreinigers etc

Er was wel iets wat ik ronduit schandalig vond. Mountainbikers zijn normaal gezien natuurliefhebbers, anders zouden ze niet zo veel tijd in het bos doorbrengen.. Bij de bevoorrading achte een emdewerker het nodig om alle plastic wikkels van wafels etc, gewoon op te stoken!! En dat als organisatie? Ik wist niet wat ik zag! Neem de rotzooi gewoon mee en stop het in een afvalzak, je gaat toch geen vuurtje stoken midden in het bos? En al zeker niet als het over plastic gaat...
Dat moest me even van het hart.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Je hebt gelijk chuck maar de manier waarop sommige het brengen, vind ik soms wat jammer. Vooral omdat de organisatoren toch hun best doen. Het is zoals je zegt als je op voorhand het al niet de moeite vind blijf dan thuis, maar klaag er dan niet over er zijn namelijk veel bikers die zo'n parcour als gisteren wel weten te smaken. Trouwens voor de echte klimmers beginnen binnenkort de zomertoeren en dan zijn er veel ardennentochten. Die kunnen daar hun hart ophalen. Maar ik bike graag op verschillende parcours het maakt nie veel uit voor mij. Alleen de leemgrond als et heeft geregend probeer ik te mijden,want dat is pas echt baggeren.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

had exact 40.00 km op de teller met 300hm's, snel parcours, een avs van 20.8 gereden

niet echt singletracks maar vond het wel plezant rijden daar, mss ook omdat je overal door kan vlammen
CASH
Mountainbiker

Post by CASH »

ik ben meestal ook niet over elke tocht even positief ,dit in de hoop dat de organisatie dit leest en volgende keer hier misschien rekening mee houd.wat op het forum niet altijd door iedereen gerelativeerd kan worden.
Wat zutendaal betreft ,had ik op voorhand niet zo goede dingen gelezen ,
maar toch gekomen. en had hier geen spijt van :lol: vond het een mooie
tocht enkel op een lekke band na :evil: weining singletrack maar de hellingen en de variatie maakte het toch goed =D>

kom zeker nog eens terug .
po
Mountainbiker

Post by po »

Mooie tocht, alleen niet uit kunnen rijden. Ik heb men velg naar de kl*ten gereden, tot aan de bevoorrading ging het goed . Ik heb kunnen doorrijden tot aan de splitsing. Dan heb ik de kortste weg naar huis genomen (ben van zutendaal). Het laatste stuk naar de sporthal heb ik moeten wandelen en zo verder naar huis. Toen ik bijna thuis was, wou iemand me nog een lift geven. Nog eens bedankt voor het aanbod
Gober
Mountainbiker

Post by Gober »

Mooie tocht, eens een lekker snel parcours met weinig modder. De bevoorrading, afspuitstand waren dik in orde. =D>
Jammer dat er geen bewaakte fietsenstalling was of ik heb ze niet gezien. #-o
Over het algemeen een goede tocht maar het opstoken van het afval achter de bevoorradingswagen vind ik niet kunnen! [-X
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Gober wrote:Jammer dat er geen bewaakte fietsenstalling was of ik heb ze niet gezien. #-o
die was 'r nu in tegenstelling tot vorig jaar aan de andere kant van de weg ... ik stond bij de inschrijving ook achter de cafetaria met de gedachte daar m'n fiets af te geven ... :lol:
Post Reply