voor 90% offroad
afspuitinst. dik in orde
Post by Ghost-biker »
Post by Dutch Biker Leon »
Post by Jolyrodger »
Post by StrammerMax »
alfa75 wrote:Mooi TTniet technisch, lekker snel, veel wortels, hier en daar een korte lichte klimmetje.
Ben toch maar uit Antwerpen afgekomen en ik had jammer genoeg oponthoud op de autoweg omwille van werken te Herentals. Het gedeelte tussen Massenhoven en Herentals via de gewone wegen gedaan om file te vermijden. Heeft me een half uur extra gekost! Om 14.00 u zat ik op m'n fietske in Zutendaal. Het was een zeer mooie toer, bijna uitsluitend in de bossen. Weliswaar geen echte singletracks, Biestie1, maar toch mooie bospaden en aangezien de vorige bikers al een spoor gemaakt hadden had ik het gevoel op een singletrack te rijden!miebe wrote:Mooie TT met zeker 90% offroad. Niet technisch maar zeker niet te onderschatten!
Post by StrammerMax »
Mooi onderschrift! En waar! Vroeger nooit gesport en nu neemt m'n fietske een belangrijke plaats in! En heb ik dank zij dat fietske mooie stukjes Vlaanderen en nieuwe mensen leren kennen!miebe wrote:Het begint allemaal met één tocht, een paar kilometer, een paar heuvels,... En na een dag, wil je gewoon meer. Na een weekend begin je aan een lange tocht en voor je het weet is het een deel van je leven.