dan weet ik tot welk uur ik mag feeste vanavond.
22/02/09 Lot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Vertrek is vanaf 8h30.keké wrote:kijk ik erover? vanaf welk uur zijn de inschrijvingen?
dan weet ik tot welk uur ik mag feeste vanavond.
-
cyclotrappist
- Mountainbiker
Post by cyclotrappist »
Pas terug van het pijlen. Het ligt er boven alle verwachtngen heel goed bij.Docteur Dérailleur wrote:iemand een laatste eerlijke update over de staat van het parcours?
Geen enkele plaats met echte slijkmodder. Wel enkele vette plaatsen maar heel goed bereidbaar.
- MaC'Red
- Mountainbiker
en op hoeveel hm's mogen we rekenen morgen ??cyclotrappist wrote:Pas terug van het pijlen. Het ligt er boven alle verwachtngen heel goed bij.Docteur Dérailleur wrote:iemand een laatste eerlijke update over de staat van het parcours?
Geen enkele plaats met echte slijkmodder. Wel enkele vette plaatsen maar heel goed bereidbaar.
MaC'Red
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ik zal er zijn, vertrek om 8u30, hopelijk kunnen we droog starten.
Wie bolt ermee?
Wie bolt ermee?
- VanBiLL.com
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike
Post by VanBiLL.com »
Wij zullen twee man sterk van 'Olland ook aanwezig zijn! Gezien de reistijd (we moeten vanaf Bergen op Zoom komen) zullen we pas rond 10u starten!
Wel vaker TT's gereden in deze streek, Overijse en Wavre, en 't is daar mooi (mooier als bij ons in elk geval)
Ik kijk er naar uit. Berichten voor het weer zijn droog maar overcast dus het zal wel goed komen!
Wel vaker TT's gereden in deze streek, Overijse en Wavre, en 't is daar mooi (mooier als bij ons in elk geval)
Ik kijk er naar uit. Berichten voor het weer zijn droog maar overcast dus het zal wel goed komen!