Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

lucky7 wrote:
farmer/cowboy wrote:Hela, mijn Dilserbosje nie kapot laten maken héé! :evil: :lol: :wink:
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
Hebde u machien met de grote wielen aan de kant gezet? :wink:
Die staan alle 4 stil in de wintermaanden. Ik zou graag weer de Raid des Hautes Fagnes rijden en daartegen zal ik nog veel kuitenbijters moeten trotseren om weer in conditie te raken... #-o Daar is het Dilserbosje een uitgelezen plek voor! :wink:
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Mister Farmer, ik zou maar eens snel afkomen want anders is het oh zo schone dilserbosje misschien omgetoverd in een kale vlakte !
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Rijden ze met cross machine in onze bossen #-o
Da kan nieeeeeeeeet [-X
alleen om nieuwe single track's te maken, mogen crossers de bossen in :-)
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Bos aan Litzberg, Maasmechelen (salamander + hele mechelse hei), Heel het stuk rond het spoor in Maasmechelen, Schootshei (Rotem), Bergerven (Neeroeteren), En paar mooie stukken in As zijn ze (nog) niet bezig... Dus in dat opzicht is het niet zo dramatisch! De mooiste singletracks zijn toch te moeilijke plaatsen om te gaan kappen met de tractor op 4 wielen :-D.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Je moet eens zien wat er nog allemaal aangeduid is. :-? Hopelijk zijn ze klaar tegen 31 maart, anders gaan ze vanaf juli verder zagen.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Aiaiai, klinkt wel alsof een actiecomité zou opgericht moeten worden :-D.

Samen in de bomen gaan wonen als protest 8) 8-[
WorkZ
Mountainbiker

Post by WorkZ »

Spookvanhetbos wrote:Rijden ze met cross machine in onze bossen #-o
Da kan nieeeeeeeeet [-X
Zijt maar heel blij dat de mannen met de crossmoto's nog in't bos rijden! (De jammer genoeg weinigen die 't nog durven) Die houden veel wegskes open! Kunt toch niet zeggen dat ge last hebt van die manne??
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Wanneer op een singles track,zo een horde crossmotoren langs zijn gekomen,heb ge het moeilijk om door te gaan.Maar heeee,van wie is het bos.Door de crossers zijn er singles tracks.Ieder het zijn,heb dat vroeger ook gedaan maar toen waren geen mountainbikers.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

WorkZ wrote:
Spookvanhetbos wrote:Rijden ze met cross machine in onze bossen #-o
Da kan nieeeeeeeeet [-X
Zijt maar heel blij dat de mannen met de crossmoto's nog in't bos rijden! (De jammer genoeg weinigen die 't nog durven) Die houden veel wegskes open! Kunt toch niet zeggen dat ge last hebt van die manne??
Kijk naar de emoticons :-D
Crossers houden inderdaad veel open (en ze sjezen meestal vroeg in de morgen, dus heb ik geen lasten van, alleen dat omploegen soms #-o
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Vandaag met K2 toch wel even somber geworden. Ook nog eens langs de fijne afdaling gereden van Dilsen, waar die jumps, kombochten zijn aangelegd. Amai! WAt een miserie hebben ze daar aangericht!

Ik kom bij deze deels terug op mijn woorden! We vinden het er toch een beetje over gaan eigenlijk...
Post Reply