Aischdall Bike 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Leffen wrote:Ik zal er ook zijn. Ik ben wel nog aan het twijfelen ts. 100 of 120km, ik heb 5 maand stil gelegen #-o en ben pas sinds maart terug aan het trainen \:D/. Het zou niet mogen ( dat stil liggen ), maar ja ik kan mezelf als het niet in men kopken zit, zit het nergens anders :oops:. Is die 120km moeilijker dan de 130km in Bouillon of gelijkwaardig ?

@Jo,
gaat ge daar overnachten ( camping, hotel ) ? Is Brainfood iets van plan ?
Ik weet niet hoe het daar is om te rijden , eerste keer da ik daar ga bollen .
Awel als ik daar zo over zit na te denken , kan het misschien zijn da ik daar met de tent ga kamperen .
Tis te zeggen ik ga zaterdag in Voeren nog diene Fiets challens rijden en kan misschien doorrijden naar de Aischdall bike. Zal het nog wel laten weten op Forum .
Den Brainfood gaat de zondag in Kluisbergen een wedstrijd rijden denk ik ( Belgiche beker of zoiets )
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Hier staat em ook op het programma.
Waarschijnlijk al op zaterdag naar ginder.
Aangezien het grote aantal Mountainbike.be'ers kunnen we misschien ne bbq houden op zaterdag.
Iemand interesse of suggesties?Hopelijk wel schoon weer he 8)
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Als ik de site zo bekijk van die mannen zijn er al 30 ingeschreven en wa blijkt da er al 30 Mountainbike.be'ers ingeschreven zijn , dus da zijn alleen nog maar Mountainbike.be'ers die da gaan rijden :D wel grappig
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Hallo,

Joeke was nog niet ingeschreven, maar daar komt verandering in.
Dat wordt daar een Vlaamse invasie zo te zien.
Van onze groep zullen er nog andere bikers meegaan, maar allen gaan niet voor de 120km.

Groetjes,

Joeke
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

Het hoogteprofiel voor de 120km is online
http://www.aischdall-bike.lu/tours2004-9-7.jpg
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ziet er mij een schoon toereke uit. Hopelijk komt het ervan.
Guest

Post by Guest »

Morgen schrijf ik me ook in voor de 120km en misschien komt er nog iemand mee. Weet iemand of het daar met chrono is?
Ik ben vorig jaar eens een weekend in die streek gaan biken en kan je verzekeren het is er echt genieten! Ik heb er toen 3 vaste route gereden en die waren ook perfect bepijld. We kunnen de 120km misschien omdopen tot de blauw lintjes marathon.
KONA-boy
Mountainbiker
Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Post by KONA-boy »

de twee vorige edities waar ik heb aan deelgenomen waren zonder chrono. Ik denk trouwens dat het ergens op hun site vermeld staat. maar zelfs zonder tijdsopneming blijft het voor mij één van de mooiste TT's / marathons in belgië en Luxemburg.
stivo
Mountainbiker

Post by stivo »

A d r i wrote:Ziet er mij een schoon toereke uit. Hopelijk komt het ervan.
Wil dat zeggen dat we U op de lijst mogen noteren?....
Misschien reeds met de moots... :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Wel, ik ben ingeschreven voor de 120, al een hele tijd (zie vooraan in dit topic)

wat de moots betreft, na 5 maanden vergeefs wachten op een Chris King Ti headset (zou deze maand eindelijk gemaakt worden cfr CK)heb ik nu een extra 'gewone' Chris King besteld die begin mei geleverd wordt en voorlopig gebruikt zal worden, montage door Filip van Filip Sport.
Om er al direct 120k mee te gaan rijden zal het wel wat vroeg zijn, moet eerst de positie nog afstellen en zo.. Je ziet, echt gehaast ben ik niet :roll:
Post Reply