op de Solo's ride gaat ge blij zijn dat uw granny er nog op zit, zeer mooie en zware routes (55 en 85 reeds gedaan, zomer mss de 108)fuel wrote:De lefty doet inderdaad erg goed zijn werk. Kan de gewone Cannondale dealer eingelijk ook een 88+ lefty services?Tokke wrote: Dit gaat wel hoor. Ik ken er enkele die begonnen zijn met XTR-crank en later overgestapt zijn naar SL-crank. Het houdt waarschijnlijk wel een zeker risico in, maar ondoenbaar is het zeker niet.
Dit gezegd zijnde, superknap fietsje! Veel plezier ermee!
Al verslaafd aan de lefty?
In Februari weer lekker een paar keer naar de Ardennen en dan is een Granny wel lekker na een lange ritappleduc wrote: sterken boy, ik wil dat wel allemaal ne keer zien in Houffa of in de Ardennen....
Ik heb wat leuke GPS routes op internet gevonden die ik wil rijden.
Schijnen erg mooi te zijn. http://www.solosride.be/
Cannondale Scalpel project 7.9 KG
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Mijn oom gaat ook mee op sleeptouwHeadshot wrote: op de Solo's ride gaat ge blij zijn dat uw granny er nog op zit, zeer mooie en zware routes (55 en 85 reeds gedaan, zomer mss de 108)
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
de 55 loopt als ik het goed voorheb voor het grootste gedeelte over de 85 en is tevens zeer zwaar, Ardenne trophy is niets vergeleken met deze routes om maar een vb te geven (das mijn gedacht e)fuel wrote:Mijn oom gaat ook mee op sleeptouwHeadshot wrote: op de Solo's ride gaat ge blij zijn dat uw granny er nog op zit, zeer mooie en zware routes (55 en 85 reeds gedaan, zomer mss de 108)dus we gaan waarschijnlijk de 85 Km rijden. Is de 55 Km ook de moeite waard of gaat die grotendeels over dezelfde route?
Inderdaad ze raden het alleen af dit herhalend te doen.scalpel 1 wrote:die adaptorhuls voor het crankstel kun je er wel uithalen.
die huls wordt van de binnenkant licht warm gemaakt zodat
die lijm iets zacht wordt.
even met beleid wrikken en de huls komt los.
gr scalpel 1
Stuurbuizen zijn nu eindelijk verstuurd en verwacht die nu snel binnen te hebben zodat Herder Ronny de zijne ook eindelijk kan krijgen
Ik heb een Schmolke TLO stuur en zadelpen liggen + een XR carbon
demper om de lat voor Robin weer wat hoger te leggen
Kwa crank setup heb ik nu voor buiten Nederland de volgende bladen gekocht voor een 2x9 setup. 40T, 38T, 28T en 26T. Waarschijnlijk wordt het 38/26.
Momenteel rij ik zo rond.

- RvBerkel
- Mountainbiker
dan zal ik mijn ook binnen kort krijgHerder Ronny wrote:Nice!fuel wrote:Stuurbuizen zijn nu eindelijk verstuurd en verwacht die nu snel binnen te hebben zodat Herder Ronny de zijne ook eindelijk kan krijgen.
kom maar op met foto + gewichtIk heb een Schmolke TLO stuur en zadelpen liggen + een XR carbon
Ja de jouwe stuur ik ook op zodra ze binnen zijnRvBerkel wrote:dan zal ik mijn ook binnen kort krijgHerder Ronny wrote:Nice!fuel wrote:Stuurbuizen zijn nu eindelijk verstuurd en verwacht die nu snel binnen te hebben zodat Herder Ronny de zijne ook eindelijk kan krijgen.
kom maar op met foto + gewichtIk heb een Schmolke TLO stuur en zadelpen liggen + een XR carbon