22/02/2009 Neeroeteren-Waterloos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Dus, wie gaat er mee starten om 10.00 uur. Lekker aan een relax tempo.

- Angelo (als het geen gietende regen is)
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Angelo. wrote:Dus, wie gaat er mee starten om 10.00 uur. Lekker aan een relax tempo.

Normaal gezien: count me in. Ik zal mijn energie toch moeten bedrukken door de onsportieve afgelopen weken.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Angelo. wrote:Dus, wie gaat er mee starten om 10.00 uur. Lekker aan een relax tempo.

Zou heel graag eens met jullie starten, maar mijn maten gaan naar carnaval in Stijn en ze willen op tijd terug zijn, wij starten dus rond 8.30 uur ... :-?
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers, ben net terug van de lus in Opitter tot Waterloos(voor 48 en 42 km) 16 km gedaan en het ziet er goed uit :lol: . Op een paar plaatsen aangepast en vooral dat moeilijk(technisch) :oops: stukske wat er altijd zo drassig bij lag is weg maar wat in de plaats komt moet zeker niet onderdoen :lol: , maar is wel zeer goed berijdbaar met dezelfde klim. Heb mijne bike niet gepoetst omdat ik morgenvroeg alweer het pad op moet om te pijlen en het echt meevalt.
Groetjes Leon.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Beste bikers, graag geef ik even wat informatie ivm. met afstanden. Na 3 km. gaat de kidstoer rechtdoor -de overige allen naar links(geen splitsingsbord,alléén de kidstoer wordt duidelijk aangegeven). In Bergerven krijgen we de 1 ste splitsing (na 6km.)- de 26 km naar rechts - de rest naar links- de 2de splitsing (na 8 km.) de 48 en 36 km links naar de nieuwe lus met enkele pittige hellingen - de 42 km. en 30 km. rechtdoor . De bevoorrading is voor de korste afstand na 13 km - 17 km voor de 42km en 30km - 23 km voor de 48 km en 36 km. Bij de derde en laatste splitsing gaan de 48km en 42 km rechtdoor voor de lus(15km tot finish) naar Opitter.De overige afstanden naar links met nog 4 km tot de Finish. Hopelijk is dit een beetje duidelijk en is er keuze genoeg en voor iederéén.Ook als je de langste afstanden hebt gekozen kan je op de laatste splitsing nog inkorten.
Tot zondag Leon.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Schitterend !!! het mag wel modder zijn hé...het is winter, het sneeuwt, het vriest, het dooit, het regent enz...het is eenmaal zo ... als de sluizen van boven niet tegelijk opengaan, is de TT DIK IN ORDE...
De kleine details komen pas na 16.00 op zondag (wie heeft de laatste banaan opgegeten #-o wie heeft de pijl aan km 32,6 omgedraaid... :-? enz.
Voor de rest rekenen we op jullie organisatie. Tot zondag als ik niet dood ben tegen dien tijd (zou iedereen graag hebben denk ik)... :-)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Okido voor 10.00 !!! easy biking hé...

Dan kan ik me een beetje uitslapen, als gepensioneerd moet dit af en toe gebeuren, en dan nog eens 40' tot Waterloos rijden, dus om 08.00 opstaan, n'en bezoekje aan de twalet brengen, kwestie om een paar kilo thuis te laten :-& en de baan op naar Waterloos (fietsroute Rotem ,kanaal, brug, ketelstraat naar rechts.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Zoals elk jaar zal ik ook afkomen , snap nog steeds niet dat dit geen viersterren tocht is . Pracht an een parcours.

Ga er meer als vorig jaar proberen te doen , toen had ik er een 11 en de rest tevoet en laten ophalen , bevroren body . Was jammer .

Ik kijk er al naar uit . Het zullen de 48 km worden . probeer nog twee man mee te brengen. :bounce: :bounce:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Spookvanhetbos wrote:

Okido voor 10.00 !!! easy biking hé...

Dan kan ik me een beetje uitslapen, als gepensioneerd moet dit af en toe gebeuren, en dan nog eens 40' tot Waterloos rijden, dus om 08.00 opstaan, n'en bezoekje aan de twalet brengen, kwestie om een paar kilo thuis te laten :-& en de baan op naar Waterloos (fietsroute Rotem ,kanaal, brug, ketelstraat naar rechts.
Gewoon. Soepel ronddraaien op de 44-11 he
Vos in de bossen
Mountainbiker

En als je bergop wil helpen duwen, zal ik je bergaf afduwen... :wink:
den ene sukkelaar help den andere sukkelaar, solidariteit heet het 8)
Last edited by Vos in de bossen on Fri 20 Feb 2009 23:29, edited 1 time in total.
Post Reply