Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Op Decatlhon Alleur een gekocht (2 lt en plaats voor wat rommel) voor 15€...moet niet te duur zijn, beter zijn/haar geld uitgeven aan nuttige(re) dingen, betere zadel o.a, of warmere sokken en dergelijk (een zak waar water in mag/moet, 't ja....
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

Neobiker, spookvanhetbos wrote:Op Decatlhon Alleur een gekocht (2 lt en plaats voor wat rommel) voor 15€...moet niet te duur zijn, beter zijn/haar geld uitgeven aan nuttige(re) dingen, betere zadel o.a, of warmere sokken en dergelijk (een zak waar water in mag/moet, 't ja....
al getest? blijft die goed op uwe rug zitten? want ik ga morgen ook naar de decathlon en ben van plan er ook zo eentje te kopen 8)
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

ik heb me dus ook zo'n decathlon camelbakkopie gekocht. Op zich werkt het wel goed en is het wel handig, alleen:

ik krijg er rugpijn van!

daarvoor reed ik meestal met een lage eastpak rugzak, eigenlijk veel te groot en geen zicht, maar geen rugpijn :-? die decathloncamelbak zit precies hoger op m'n rug en het gewicht duwt precies op m'n onderrug. Er zit trouwens alleen een borstriempje aan, geen buikriempje... zou dat daaraan kunnen liggen? lijkt me sterk...
Alles wat ik in die rugzak duw zakt trouwens ook gewoon naar onder dus het gewicht drukt eigenlijk precies op 1 punt heb ik de indruk... is dat bij een camelbak MULE bv. ook zo?
zou wel eens een camelbak MULE willen kopen om te testen, maar zou zonde zijn van het geld als ik daar ook rugpijn bij krijg...
Cheetah
Mountainbiker

Post by Cheetah »

adrenalinerush wrote:ik heb een quechua diosaz raid 17 en ben daar tot nu toe heel content van. Beweegt geen millimeter tijdens zware afdalingen. drinkzak van 2liter. kleine zakjes aan de zijkanten, regenhoes en 15liter inhoud. Meer dan genoeg om het gerief voor 2 man mee te nemen. 29eurotjes heeft dat spel gekost.
Hier ook een contente gebruiker van die camelbag!
sequel
Mountainbiker

Post by sequel »

Ben van plan ook een camelbak te kopen.
Ben bij van eyck in geel gaan kijken, de MULE koste 87€ en de blowfish 92€. Ik vind het toch wel wat kostelijk, weet iemand ze goedkoper staan of is dit de gangbare prijs?
dream
Mountainbiker

Post by dream »

Hey
Heb zelf de MULE en ben hier zeer tevreden van.
Gekocht via futurmshop voor €78.
Geen verzendkosten en een zeer goede en snelle service.
=D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Is die lobo nog te koop?Zo ja stuur PB
johnson
Mountainbiker

camel back

Post by johnson »

al es naar de prijzen bij evanscycles gekeken.heb hier HEEL goede ervaring mee.en de engelse pond staat zeer laag voor het ogenblik.
http://www.evanscycles.com/search.html? ... l&x=16&y=7
SpecializedStumpjumper
Mountainbiker

Post by SpecializedStumpjumper »

Ook nog een beetje gunstig met de verzendkosten?
johnson
Mountainbiker

Post by johnson »

vanaf 50£ gratis thuis geleverd.
heb er complete fiets gekocht en nog wa kledij,perfecte service en communicatie =D>
Post Reply