21/02/2009 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
po
Mountainbiker

Post by po »

pauldekleermaeker wrote:
po wrote:Ik heb vandaag het parcour van vorig jaar afgereden (er hingen nog geen pijlen). De ondergrond was oke, lag er droog en hard bij. Niet veel plassen heel mooi en snel. Hopelijk blijft het zaterdag ook droog [-o<

als het droog blijft komen wij ook af
zeker schatjes kom maar af
po
Mountainbiker

Post by po »

StrammerMax wrote:Is deze toer de moeite waard qua parcours en omgeving om er vanuit Antwerpen voor naar ginder te komen? Is dik 100 km autorijden enkel!
zeker mooie omgeving mooi parcour
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

StrammerMax wrote:Is deze toer de moeite waard qua parcours en omgeving om er vanuit Antwerpen voor naar ginder te komen? Is dik 100 km autorijden enkel!

Misschien eens simpelweg de topic van vorig jaar raadplegen #-o

Om het over-enthousiasme van sommigen hier (organisatie ?) een beetje te temperen :roll: hierbij mijn comments van vorig jaar :
Biestie1 wrote:Bepijling prima.
Tocht vond ik een stuk minder. Ok het was bijna 100% offroad maar altijd brede boswegen. Niks of niks spannends gezien of gedaan.
Bovendien was het weeral met nen elastiek gemeten ; de 34 (tijdsgebrek) bleken er weer 37 te zijn.
Al bij al een middelmatige toertocht.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Biestie1 wrote:

Om het over-enthousiasme van sommigen hier (organisatie ?) een beetje te temperen :roll: hierbij mijn comments van vorig jaar :
Tocht vond ik een stuk minder. Ok het was bijna 100% offroad maar altijd brede boswegen. Niks of niks spannends gezien of gedaan.
Bovendien was het weeral met nen elastiek gemeten ; de 34 (tijdsgebrek) bleken er weer 37 te zijn.
I second that ... goeie organisatie, maar niets speciaals ... redelijk wat brede (paarden)dreven

dan kan je dichter bij huis (Antwerpse Kempen) leukere dingen vinden ..
po
Mountainbiker

Post by po »

Biestie1 wrote:

sorry, maar ik ben GEEN organisator. Ik ben ook niet over-enthousiast. De ene houd van techniek de andere van gewoon hard vlammen. Ieder wat wils, voor techniek moet ge NIET naar zutendaal komen.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Kom jongens niet te veel zeveren hé. De meeste uitspraken vorig jaar waren goed en enthousiast. Het zijn altijd de zelfde die altijd de mindere dingen aangeven en nooit eens iets positief kunnen brengen. Net zoals er zijn die in het begin van de week al willen weten hoe het weer zal zijn in het weekend. :-({|=
Het klopt wel dat er niet al te veel singletracks zijn, maar ik heb al véél slechter geweten, en de organisatoren zullen er dit jaar wel voor zorgen dat er op sommige plaatsen een pijltje meer hangt zeker.
Voor nog beter en nog technisher en nog heuvelachtiger en nog beter georganiseerd en nog van alles zullen we in Antwerpen moeten zijn zeker.
Ik ben al blij dat ik hier in de bossen mag rijden! =D>
Nog een prettige namiddag aan iedereen!

PS : Ik ben ook niet van de organisatie.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Liberodger wrote:Kom jongens niet te veel zeveren hé. De meeste uitspraken vorig jaar waren goed en enthousiast. Het zijn altijd de zelfde die altijd de mindere dingen aangeven en nooit eens iets positief kunnen brengen. Net zoals er zijn die in het begin van de week al willen weten hoe het weer zal zijn in het weekend. :-({|=
Het klopt wel dat er niet al te veel singletracks zijn, maar ik heb al véél slechter geweten, en de organisatoren zullen er dit jaar wel voor zorgen dat er op sommige plaatsen een pijltje meer hangt zeker.
Voor nog beter en nog technisher en nog heuvelachtiger en nog beter georganiseerd en nog van alles zullen we in Antwerpen moeten zijn zeker.
Ik ben al blij dat ik hier in de bossen mag rijden! =D>
Nog een prettige namiddag aan iedereen!

PS : Ik ben ook niet van de organisatie.
hey Roger,

kritiek was niet afbrekend bedoeld hoor, heb de tocht vorig jaar gereden, alles in orde, maar zoals de vraagsteller aangaf, "is het de moeite om hier 100km voor te rijden" ...

ik denk dan persoonlijk dat er mooiere dingen zijn waar je 100km voor kan rijden :wink:
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Biestie1 wrote:Misschien eens simpelweg de topic van vorig jaar raadplegen #-o
Oei, ik stel een vraagske en iedereen begint hier ineens ruzie te maken! Heb het topic van vorig jaar even gelezen (doe ik normaal anders altijd) en er zijn toch veel positieve reacties. Er was ook een biker uit Brasschaat en die was toch tevreden. Omdat er dichterbij (tenzij in Lokeren, maar de Vlaanders spreken me minder aan, vaak in open veld en weinig bos) geen toertochten zijn op zaterdag viel mijn oog op Zutendaal. Als het morgen een beetje redelijk weer is kom ik naar ginder en dan kan ik zelf zien hoe het er daar uit ziet. Dan kom ik eens op een plaats waar ik misschien anders nooit zou komen! Veel is er voor mij trouwens niet nodig om content te zijn: m'n fietske, wat bos, leuke paadjes en als het even kan mooi weer en het is ok!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Tja, er lopen nu eenmaal heel wat gevoelige teentjes rond he.
Ik overlas mijn post nog eens en kan daar zelfs met de slechtste wil niks afbrekends uithalen. Ik dacht dat ik toch ook wel recht had om het mijne er van te vinden, of is dat niet zo ?
Of mogen vanaf nu nog enkel posts verschijnen met de woorden "HOERA HOERA HOERA" ?
Het zijn ook altijd dezelfde die overal voor "God de vader" willen spelen.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Ah ja en nog dit ; ik kom zeker naar Zutendaal morgen.
Er is niks anders en ook een (volgens mij, sorry Liberodger, sorry Po [-o< ) "middelmatige" toertocht is nog steeds beter dan een saaie wegrit op zaterdag.
Post Reply