Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Stijn ... ik ga meeEagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor dit weekend.
Had gedacht aan Lokeren op zaterdag.
Ik heb wel spijt dat ik plotseling niet naar Lot kan gaan
Tim DC prettige verjaardag hé !!
PS Tim ... merci voor de hulp gisteren ! Mijn madam wilt nu naar dat Hotel gaan aan 't Gardameer
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@Tim gelukkige verjaardag, heb feitelijk nog met niemand van hier afgesproken, wel daar om 20na acht zodat we om half negen kunnen vertrekken. Zo hier te Dendermonde rond half acht aanzetten. Dan moeten we ons niet afjagen. Normaal gezien max 3uur onder de baan hé, denk 2.30 zal zijn da we rond zullen zijn.
Waar wil je afspreken? Daar of ergens anders?
- TimDC
- Mountainbiker
Dat is graag gedaan hoor Jan, je kunt misschien nog samen met de Kris ginder gaan rijden, die gaat daar ook naar toe.flaming_jakke wrote:Stijn ... ik ga meeEagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor dit weekend.
Had gedacht aan Lokeren op zaterdag.![]()
Ik heb wel spijt dat ik plotseling niet naar Lot kan gaanzal wel een zeer leuk ritje worden ... en ik wou juist nog eens in die richting gaan biken.
Vrouwen hé
![]()
Tim DC prettige verjaardag hé !!
PS Tim ... merci voor de hulp gisteren ! Mijn madam wilt nu naar dat Hotel gaan aan 't Gardameer
- TimDC
- Mountainbiker
Ja dat moet wel lukken hoeveel km is dat daar? 50 of zo iets zeker.laagvlieger wrote:@Tim gelukkige verjaardag, heb feitelijk nog met niemand van hier afgesproken, wel daar om 20na acht zodat we om half negen kunnen vertrekken. Zo hier te Dendermonde rond half acht aanzetten. Dan moeten we ons niet afjagen. Normaal gezien max 3uur onder de baan hé, denk 2.30 zal zijn da we rond zullen zijn.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Dat zal zoiets zijn ... we vertrekken om 08u in Dendermonde.KrisW wrote:Jan en Stijn ik kom ook morgen biken naar Lokeren, om 8u30 ter plaatse is dat OK ?
Tot morgen ...
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Vorige zaterdag met Kris den tt in Lokeren gaan bollen. Ondanks het slechte weer van de dagen ervoor toch goed berijdbaar, buiten paar baggerstroken.
Toch 2 keer tegen de grond gegaan
... zonder erg.
Iemand plannen dit weekend?
Toch 2 keer tegen de grond gegaan
Iemand plannen dit weekend?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Vandaag na het werk ook een ritje gaan doen ... héél leuk ritje rond Dendermonde met serieus wat baggerstroken. Geeindigd met achter de Olympos eens goed door te vlammen ... maar wat overmoedig geweest
!! Bij het couperen in de takken van de bomen blijven hangen en met een serieuse smak tegen de grond gegaan. Gelukkig hebben ze op die plaats juist haksel van de bomen gestrooid waardoor het niet te erg was en het bij een serieuse blauwplek ter hoogte van mijn heup zal blijven.
Bikeplannen voor komend weekend ? Geen flauw idee ... zaterdag niet echt iets in de buurt en zondag gaat het moeilijk. Het zou kunnen dat ik zaterdag een ritje langs de Dender tot Geraardsbergen inplan maw de muur en terug. Ik bekijk alleszins de andere bikeplannen en zie nog wel, laat jullie dus maar eens horen
Bikeplannen voor komend weekend ? Geen flauw idee ... zaterdag niet echt iets in de buurt en zondag gaat het moeilijk. Het zou kunnen dat ik zaterdag een ritje langs de Dender tot Geraardsbergen inplan maw de muur en terug. Ik bekijk alleszins de andere bikeplannen en zie nog wel, laat jullie dus maar eens horen