Die staan alle 4 stil in de wintermaanden. Ik zou graag weer de Raid des Hautes Fagnes rijden en daartegen zal ik nog veel kuitenbijters moeten trotseren om weer in conditie te raken...lucky7 wrote:Hebde u machien met de grote wielen aan de kant gezet?farmer/cowboy wrote:Hela, mijn Dilserbosje nie kapot laten maken héé!![]()
![]()
![]()
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Rijden ze met cross machine in onze bossen
Da kan nieeeeeeeeet
alleen om nieuwe single track's te maken, mogen crossers de bossen in
Da kan nieeeeeeeeet
alleen om nieuwe single track's te maken, mogen crossers de bossen in
Bos aan Litzberg, Maasmechelen (salamander + hele mechelse hei), Heel het stuk rond het spoor in Maasmechelen, Schootshei (Rotem), Bergerven (Neeroeteren), En paar mooie stukken in As zijn ze (nog) niet bezig... Dus in dat opzicht is het niet zo dramatisch! De mooiste singletracks zijn toch te moeilijke plaatsen om te gaan kappen met de tractor op 4 wielen
.
Zijt maar heel blij dat de mannen met de crossmoto's nog in't bos rijden! (De jammer genoeg weinigen die 't nog durven) Die houden veel wegskes open! Kunt toch niet zeggen dat ge last hebt van die manne??Spookvanhetbos wrote:Rijden ze met cross machine in onze bossen![]()
Da kan nieeeeeeeeet![]()
alleen om nieuwe single track's te maken, mogen crossers de bossen in![]()
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Kijk naar de emoticonsWorkZ wrote:Zijt maar heel blij dat de mannen met de crossmoto's nog in't bos rijden! (De jammer genoeg weinigen die 't nog durven) Die houden veel wegskes open! Kunt toch niet zeggen dat ge last hebt van die manne??Spookvanhetbos wrote:Rijden ze met cross machine in onze bossen![]()
Da kan nieeeeeeeeet![]()
alleen om nieuwe single track's te maken, mogen crossers de bossen in![]()
Crossers houden inderdaad veel open (en ze sjezen meestal vroeg in de morgen, dus heb ik geen lasten van, alleen dat omploegen soms