Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:Denk eraan om volgend weekend naar Heverlee te gaan op zondag voor de 65 km (ongeveer 750 hm). Wie gaat mee ?
Ikke Tom, zeker niet te laat vertrekken want komt idd veel volk naar toe, is wel een beestig tochtje heb deze al gereden
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Morgen staan we om 08,30aan de inschrijving, wie nog?Gaat over Heverlee hé jongens :-D
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Vandaag naar Heverlee geweest met Tim. Voor de 65 gekozen en geen spijt gehad achteraf al was het op 't laatste serieus op de tanden bijten. Echt chapeau wat die "zoenkers" er van gemaakt hebben, goed zichtbare pijltjes, goede bevoorradingen, grote afspuitstand, nen hotdog voor niets, warme douches kortom een heel mooie en goed georganiseerde TT ( heb me meerdere malen afgevraagd of we niet in Houffalize zaten...) #-o
Deze is zeker voor herhaling vatbaar. =D>
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:Vandaag naar Heverlee geweest met Tim. Voor de 65 gekozen en geen spijt gehad achteraf al was het op 't laatste serieus op de tanden bijten. Echt chapeau wat die "zoenkers" er van gemaakt hebben, goed zichtbare pijltjes, goede bevoorradingen, grote afspuitstand, nen hotdog voor niets, warme douches kortom een heel mooie en goed georganiseerde TT ( heb me meerdere malen afgevraagd of we niet in Houffalize zaten...) #-o
Deze is zeker voor herhaling vatbaar. =D>
Amai wat heb ik afgezien, buikkrampen heel de weg waardoor ik mij zeer slecht voelde. Toch blij dat ik bijna overal naar boven kon rijden want dat was ook niet simpel daar zenne #-o
Maar wat een prachtige tocht!!!!!!!!!!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja inderdaad was daar dik in orde in Heverlee!!
Ook de 65.80 km gereden en een moyene da die walen en fransen zo schoon zeggen van 17.8km per uur!!
Een mooii opwarmertje voor deze zomer als we de ardense marathons rijden =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

=D> =D> jullie zijn allemaal goe bezig zo te lezen =D>
Ik heb een maand niet gereden en goe ziek geweest ,dat het nu aan het beteren is ze . Zondag heb ik voor het eerst terug is op mijn fiets gezeten en de land van Asse route gereden amai zo afzien terug #-o mijn gat deed pijn mijne nek en na 45 km geen kracht meer in de benen, toch nog thuis geraakt na 65 km en ik was blij zelle dak er was ik ben van de ganse dag niet meer uit mijne zetel geweest #-o
Dat ge zo achterruit gaat na een maand buiten strijd amai ik hoop dat da snel weer in orde komt . Maar vanaf nu begin ik er weer aan zelle met volle moed en alles komt weer slim :bounce:

Zijn er mannen die plannen hebben voor zondag ??? Ik zou graag is naar Lichtaart-Kasterlee gaan . Alle als ik iemand mee krijg he :lol:
Ge zult daar het volledige oefenparcour van Nijs,Welles en Albert kunnen rijden zit in de tocht in zo te lezen .... zou is leuk zijn denk ik en mooie bosrijke omgeving :wink: dus als er iemand goeste heeft om is mee te gaan want alleen #-o
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:=D> =D> jullie zijn allemaal goe bezig zo te lezen =D>
Ik heb een maand niet gereden en goe ziek geweest ,dat het nu aan het beteren is ze . Zondag heb ik voor het eerst terug is op mijn fiets gezeten en de land van Asse route gereden amai zo afzien terug #-o mijn gat deed pijn mijne nek en na 45 km geen kracht meer in de benen, toch nog thuis geraakt na 65 km en ik was blij zelle dak er was ik ben van de ganse dag niet meer uit mijne zetel geweest #-o
Dat ge zo achterruit gaat na een maand buiten strijd amai ik hoop dat da snel weer in orde komt . Maar vanaf nu begin ik er weer aan zelle met volle moed en alles komt weer slim :bounce:

Zijn er mannen die plannen hebben voor zondag ??? Ik zou graag is naar Lichtaart-Kasterlee gaan . Alle als ik iemand mee krijg he :lol:
Ge zult daar het volledige oefenparcour van Nijs,Welles en Albert kunnen rijden zit in de tocht in zo te lezen .... zou is leuk zijn denk ik en mooie bosrijke omgeving :wink: dus als er iemand goeste heeft om is mee te gaan want alleen #-o
Allé binnenkort krijgen we terug de Gunther te zien met goede benen.
Ja er zijn veel mensen ziek geweest hé de laatste tijd. Niet te veel forceren nu zou ik zeggen en stilaan opbouwen. Direct te snel is zeker niet goed. Amuseer je morgen hé. Vandaag was het een leuk ritje daar in Herzele.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Mercie Tim , we (laagvlieger-stijn en ikke ) hebben ons supper geamuzeerd deze morgen in Lichtaart .
Zeker een aanrader heel technisch parcour en bijna het bos niet uit geweest . Ook geen spatje modder tegen gekomen . Veel klimmetjes waarvan ik er bij twee toch moeten afstappen heb de één ni te doen door het los zand de andere verkeerde kant gekozen #-o . Ik vond me zelf redelijk goed rijden maar op het einde toe was de fut toch uit de benen en was ik blij dat ik er was :lol: 46 km was voor mij wel voldoende vandaag
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Iemand bikeplannen voor dit weekend.

Had gedacht aan Lokeren op zaterdag.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens zondag was het fantastisch zenne!!!
Die 2 mannen hebben vreed goed gereden, voor een maand niet gereden te hebben.
Denk da het 90% bos was niet zoveel Hm maar wel toffe korte klimmetjes :bounce:
Voor van weekend een plaats: LOT, LOT, LOT en nog eens LOT =P~
Hopelijk niet te vettig dare
[-o<
Post Reply