Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

maar ja, voor een wetsvoorstel er in de praktijk ook komt, hoeveel tijd gaat daar over he.

zou wel mooi zijn, want mijn baas wil er nog steeds niet van weten, omdat het voor hem niets opbrengt.

het zou mij 280 euro in de maand opbrengen...
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Joepie, van 14.1 eurokes naar 18.8. per dag dat ik de fiets neem. (47 Km enkel)
Ga dat eens meer beginnen doen sé.

Pike jr.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Jezus, dat de politiekers er dan ineens ook nog een kleine premie bovenop doen liefst in de vorm van een aankoopbon te spenderen aan een degelijke fietsverlichting!!!
En dat ze politie patrouilles dan maar op pad sturen met in de combi's een ijzerzaag, geen licht = frame doorzagen, want boetes helpt bij sommige mensen toch niet.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Maandag stond ik met de fiets aan het rode licht te wachten, in bxl, aan de diksmuidelaan, zo een gladde kasseibaan, met veel ladende en lossende camions.
ineens komt er naast mij een moto aangesjeesd die blijkbaar het licht niet had gezien, in laatste instantie remt die gast.
gevolg, slippen en schuiven met en val op zijn knie en voets als gevolg. :( ik hoorde dat gewoon kraken, :(
moto eraf geplukt en geparkeerd, maar die gast bewoog niet veel.
dan maar den 100 gebeld, tegen dag stond er een combitje stadswachten.
da was wel effe verschieten

Streets
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets wrote:Maandag stond ik met de fiets aan het rode licht te wachten, in bxl, aan de diksmuidelaan, zo een gladde kasseibaan, met veel ladende en lossende camions.
ineens komt er naast mij een moto aangesjeesd die blijkbaar het licht niet had gezien, in laatste instantie remt die gast.
gevolg, slippen en schuiven met en val op zijn knie en voets als gevolg. :( ik hoorde dat gewoon kraken, :(
moto eraf geplukt en geparkeerd, maar die gast bewoog niet veel.
dan maar den 100 gebeld, tegen dag stond er een combitje stadswachten.
da was wel effe verschieten

Streets
Ja man, moto's en bromfietsen, véél gevaarlijker dan fietsen ! Passen hun snelheid niet aan.....
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

maar ik verschoot vooral van het gekraak van die knie, dat kan nooit goe zijn gekomen,
als ik daar vandaag passeerde, dan knisperde dat geluid nog steeds door mijn hoodr :( :-?

Streets
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Streets wrote:maar ik verschoot vooral van het gekraak van die knie, dat kan nooit goe zijn gekomen,
als ik daar vandaag passeerde, dan knisperde dat geluid nog steeds door mijn hoodr :( :-?

Streets
'k Had dat zo 'ns met een bromfietster die aan 't maffen was en me plots zag (tweerichtingsfietspad). Baf op die rem, slip tegen de grond, dat vespa-achtig ding boven op haar en zo nèt niet tegen de verlichtingspaal..... #-o
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

@Streets: gij trekt het ongeluk een beetje aan de laatste maanden.

Die 0,20€ per kilometer, dat klinkt wel als muziek in de oren natuurlijk. Hopelijk komt dat er deze keer echt door.

Vandaag trouwens zalig weertje om te rijden. Fingers crossed dat het zo blijft.

Mojo
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

hello
die fietsenvergoeding, telt dat voor iedereen?
Naar mijn weten betaald mijn werkgever dat niet (tot zover ik weet)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ben het net gaan vragen. 20 cent/km. Maar dat gaat maar in vanaf 1 maart 2009.
Post Reply