Wistjedatje....

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
VoodooChile
Mountainbiker

Post by VoodooChile »

wat wel erg is is dat er regionale verschillen zijn.
CM Waas&Dender geeft niets boven de 24 jaar :(

tijd om over te stappen denk ik dan...
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Ik heb me deze week eens geinformeerd bij CM Midden Vlaanderen.
Ik val in de categorie tussen 30 een 55 jaar.
Je moet op de site van de CM (www.cm.be) een PDF document downloaden. Ga op de site van CM naar "CM Selfservice" en klik vervolgens op "formulieren downloaden" en dan op "sportkorting van 0 tot 55".

Dit PDF document stuur je naar de Vlaamse Wielrijdersbond, Bosstraat 101, 9255 Buggenhout. Voeg een gefrankeerde en aan jezelf gerichte enveloppe bij.

De Vlaamse Wielrijdersbond vult het formulier in en jij bezorgt dit ingevulde formulier aan de CM via de "groene enveloppe".

CM stort het geld op je bankrekening.

Duidelijk genoeg ?
Scale
Kerstman

Post by Scale »

De Wettel wrote:Midden Ga op de site van CM naar "CM Selfservice" en klik vervolgens op "formulieren downloaden" en dan op "sportkorting van 0 tot 55".
Deze staat daar toch niet meer tussen...... :oops:
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Scale wrote:
De Wettel wrote:Midden Ga op de site van CM naar "CM Selfservice" en klik vervolgens op "formulieren downloaden" en dan op "sportkorting van 0 tot 55".
Toch wel ... 3 simpele muisklikskes, zopas nog eens geprobeerd voor alle zekerheid
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

geef dan eens een rechtstreekse link,
blijkbaar ben ik niet de enige blinde die het niet ziet..
Scale
Kerstman

Post by Scale »

De Wettel wrote:
Scale wrote:
Toch wel ... 3 simpele muisklikskes, zopas nog eens geprobeerd voor alle zekerheid
de link dan aub...... ofwel moet ik naar de oogarts :oops:
Scale
Kerstman

Post by Scale »

en toen werd het stil.......
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Hier vind je het formulier terug: http://www.cm.be/nl/131/selfservice/dow ... _index.jsp

Ik krijg wel maar telkens 15 euro terug (Limburg, 21 jaar). Je kan wel tot enkele jaren (+- 3 jaar) terug invullen en het geld terugvorderen van je vergunning.
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Bobbie wrote:Hier vind je het formulier terug: http://www.cm.be/nl/131/selfservice/dow ... _index.jsp

Ik krijg wel maar telkens 15 euro terug (Limburg, 21 jaar). Je kan wel tot enkele jaren (+- 3 jaar) terug invullen en het geld terugvorderen van je vergunning.
@Bobbie, dank voor de link maar deze ken ik ondertussen van buiten. Maar waar staat de link voor aanvraag "sportkorting " zoals onze vriend "De Wettel" beweerd te zien te hebben........ #-o :drunk: :oops: :wink:
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Scale wrote:
Bobbie wrote:Hier vind je het formulier terug: http://www.cm.be/nl/131/selfservice/dow ... _index.jsp

@Bobbie, dank voor de link maar deze ken ik ondertussen van buiten. Maar waar staat de link voor aanvraag "sportkorting " zoals onze vriend "De Wettel" beweerd te zien te hebben........ #-o :drunk: :oops: :wink:
Daar is dit formulier normaal voor. Je wilt toch een deel terug vorderen van je vergunning of lidmaadschap?

Trouwens je kan het formulier ook gewoon afhalen op je lokaal CM kantoor.
Post Reply