21/02/2009 Zutendaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
po
Mountainbiker

21/02/2009 Zutendaal

Post by po »

heeft al iemand info over het parcour of is het het zelfde als andere jaren. Hopelijk hebben we zo mooi weer als vorig jaar.
charre
Mountainbiker

Post by charre »

ik kom normaal ook,is bij mijn weten ook een mooie tocht en streek!
po
Mountainbiker

Post by po »

charre wrote:ik kom normaal ook,is bij mijn weten ook een mooie tocht en streek!
Ja zeker een mooie tocht en mooie streek
Roger*
Mountainbiker

Post by Roger* »

Mooie tocht, veelal zanderige ondergrond, veel gebruikt door ruiters dus hier en daar wat kracht in de benen nodig.
po
Mountainbiker

Post by po »

Roger* wrote:Mooie tocht, veelal zanderige ondergrond, veel gebruikt door ruiters dus hier en daar wat kracht in de benen nodig.
Met al die regen loopt het op het zand veel beter ik ga morgen eens kijken
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

laten julie iets weten over de toestand van het parcoer :P zou da graag weten tegen vrijdag :P
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

zoals eerder vermeld een zanderige ondergrond en die kan wel wat regen opslorpen, naar mijn weten zal er niet echt veel blubber zijn.

gewoon komen, dit is een supertocht (waar ik al enkele jaren kom rijden)

greetz
po
Mountainbiker

Post by po »

Ik heb vandaag het parcour van vorig jaar afgereden (er hingen nog geen pijlen). De ondergrond was oke, lag er droog en hard bij. Niet veel plassen heel mooi en snel. Hopelijk blijft het zaterdag ook droog [-o<
pauldekleermaeker
Mountainbiker

Post by pauldekleermaeker »

po wrote:Ik heb vandaag het parcour van vorig jaar afgereden (er hingen nog geen pijlen). De ondergrond was oke, lag er droog en hard bij. Niet veel plassen heel mooi en snel. Hopelijk blijft het zaterdag ook droog [-o<

als het droog blijft komen wij ook af
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Is deze toer de moeite waard qua parcours en omgeving om er vanuit Antwerpen voor naar ginder te komen? Is dik 100 km autorijden enkel!
Post Reply