Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Eén troost, we zijn er ook weer voor 10 jaar van af.
En dat stukje onder de hoogspaning (fietspad, stijl naar beneden en dan rechts) dat ze een paar jaar geleden hebben gekapt is nu toch een mooi singletrackje geworden. Misschien is 't nu de moment om van de sporen die die mannen achter laten nieuwe tracks te maken.
En dat stukje onder de hoogspaning (fietspad, stijl naar beneden en dan rechts) dat ze een paar jaar geleden hebben gekapt is nu toch een mooi singletrackje geworden. Misschien is 't nu de moment om van de sporen die die mannen achter laten nieuwe tracks te maken.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Nog net niet, ze zijn deze week pas begonnenK2-er wrote:Is het zo dramatisch aan het worden ?
maar als je ziet wat het Dilserbos sindsdien geworden is....of de Litzberg..
maar ja, er blijven hier en daar nog wat smalle strokjes.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Hela, mijn Dilserbosje nie kapot laten maken héé!
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
Ik bike nog niet zo heel lang en heb de streek nog maar pas ontdekt.
Zowat 4x in Bergerven geweest waar niks van kappen te zien is, maar vorige zondag het bos ingedoken tegenover dat kapelleke en op de track die ongeveer langs de weg loopt lag er idd een boomstam. Ik was maar alleen. Maar als ge met een groep gewoon eens een dagje erop uittrekt om boomstammen een metertje te verplaatsen is het probleem dan niet al wat minder ?? of zie ik het wat te simpel in.....
Grtz
Zowat 4x in Bergerven geweest waar niks van kappen te zien is, maar vorige zondag het bos ingedoken tegenover dat kapelleke en op de track die ongeveer langs de weg loopt lag er idd een boomstam. Ik was maar alleen. Maar als ge met een groep gewoon eens een dagje erop uittrekt om boomstammen een metertje te verplaatsen is het probleem dan niet al wat minder ?? of zie ik het wat te simpel in.....
Grtz
Het gaat vooral over het stukje dat iets meer in de richting van As ligt in (bijna) hetzelfde bos. Daar is zowat een vallei'ke leeggekapt. En wat paden in de buurt ook. Eén van de grote kloterij daarvan is dat daarover rijden met een hardtail nogal spartaans kan aanvoelen vanwege de dikke, uitgeharde tractorsporen. Niet aangenaam rijden op die stukken dus.flipp wrote:Ik bike nog niet zo heel lang en heb de streek nog maar pas ontdekt.
Grtz