En de tour de France, Giro, Vuelta,... niet dan, 5u per dag 2 weken lang.hendrik1984 wrote:mountainbike live op tv is het toch niet denk ik..... duurt veel te lang om het boeiend te houden.
Sven Nys: MTB en cross combineren
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Gismo
- Mountainbiker
native instinct wrote:Is dat hier niet dat er veel mensen zitten te zagen dat MTB te weinig aandacht krijgt op TVof ben ik verkeerd?
Ik zou zeggen t ' is de moment gasten ga ervoor
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
de koppenbergcross al nekeer geredenGismo wrote:native instinct wrote:Is dat hier niet dat er veel mensen zitten te zagen dat MTB te weinig aandacht krijgt op TVof ben ik verkeerd?
Ik zou zeggen t ' is de moment gasten ga ervoornee nee ga me niet langs de grond leggen om te kijken hoe vlak het parcour is ,wil wel mountainbiken . en Nys hij u ding en wij het onze . We zijn MTBers in hart en nieren en da kunt ge nie veranderen .
- Gismo
- Mountainbiker
native instinct wrote:de koppenbergcross al nekeer geredenGismo wrote:native instinct wrote:Is dat hier niet dat er veel mensen zitten te zagen dat MTB te weinig aandacht krijgt op TVof ben ik verkeerd?
Ik zou zeggen t ' is de moment gasten ga ervoornee nee ga me niet langs de grond leggen om te kijken hoe vlak het parcour is ,wil wel mountainbiken . en Nys hij u ding en wij het onze . We zijn MTBers in hart en nieren en da kunt ge nie veranderen .
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
@ GISMO
nee ik rij alleen ritten van max 30 min
ik zou het anders wel toffer vinden dan naar boer zoekt vrouw te moeten kijken hoor
nee ik rij alleen ritten van max 30 min
ik zou het anders wel toffer vinden dan naar boer zoekt vrouw te moeten kijken hoor
wie spreekt er trouwens over een volledig live verslag van uren aan een stuk? Ook van voetbal matchen worden samenvattingen gemaakt. Waarom dan niet bij mtb?
En OPNIEUW: er zijn een hoop andere disciplines die wél makkelijk op TV te brengen zijn.
4X, trial, BMX race, Dirts, zijn volgens mij zelfs makkelijker in beeld te brengen dan de cyclocross.
Hoe grof t ook mag klinken: wat we vooral nodig hebben is een shot van t podium met de sponsors goed in beeld. Dan wordt t de moeite om te sponsoren, en krijgt meer talent de middelen om de races ver boven t niveau van ne gemiddelde vlaamse-kermiskoers-in-de-modder-cross
Nys heeft gewoon de pech dat zijn sport een niche is. En als dat niet genoeg verdient, of die wereld te klein is voor hem, moet hij zeker niet naar MTB overstappen, want die is veel kleiner, ondanks t internationale karakter. Hij kan beter zoals Cadel Evans naar de koers gaan. En zien of hij daar boven t maaiveld uitsteekt.
En OPNIEUW: er zijn een hoop andere disciplines die wél makkelijk op TV te brengen zijn.
4X, trial, BMX race, Dirts, zijn volgens mij zelfs makkelijker in beeld te brengen dan de cyclocross.
Hoe grof t ook mag klinken: wat we vooral nodig hebben is een shot van t podium met de sponsors goed in beeld. Dan wordt t de moeite om te sponsoren, en krijgt meer talent de middelen om de races ver boven t niveau van ne gemiddelde vlaamse-kermiskoers-in-de-modder-cross
Nys heeft gewoon de pech dat zijn sport een niche is. En als dat niet genoeg verdient, of die wereld te klein is voor hem, moet hij zeker niet naar MTB overstappen, want die is veel kleiner, ondanks t internationale karakter. Hij kan beter zoals Cadel Evans naar de koers gaan. En zien of hij daar boven t maaiveld uitsteekt.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
Een mtb world cup organiseren in Vlaanderen is goed mogelijk
Mijnterrils genoeg in Limburg
Mijnterrils genoeg in Limburg