15/03/2009 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gits
ha bakkerken,heb mij t begin van't jare al een dag verlof genomen voor den 15ste maarte!daar moeten we zeker bij zijn hé!gisteren voor de 1ste keer gereden na mn blessure en we zullen er wel staan tegen den 15ste!de werkzaamheden een beetje gevolgd via ulder forum en da zie er wree goed uit,leg maar een pistoléke aan de kant voor ons!
het zootje ongeregeld zal jullie met graagte ontvangen jullie vrouwkes ook. Het is trouwens zo dat op alle bevoorradingen toiletten voor de dames voorzien zijn.Gigi (Tetters Torhout) wrote:Toerke in mijn geboortedorp georganiseerd door een zootje ongeregeld
op een dikkebandenfiets??
DIT WORDT EEN HOOGDAG
De Tetters zullen er zeker zijn.
Enige kinderziekte zou kunnen zijn dat slijkcrosserke geen drank genoeg in huis heeft.
Maar hij heeft eens een vertelling gedaan over een kast vol wijn, en denk dat ik die wel zal kunnen vinden....
Ik woon inderdaad dicht bij de oude spoorweg in Kortemark.
Tussen onze woonst en de steenbakkerij ligt er nog een veld van 500 mtr
En vlak voor de deur kan er nog een single track aangelegd worden.
de eigenaar zal het wel geen probleem vinden.
Kzal het eens vragen als ik er deze avond naast kruip in bed
Ik twijfel niet meer zulle, de 15de maart zal het Gits worden.
Tussen onze woonst en de steenbakkerij ligt er nog een veld van 500 mtr
Kzal het eens vragen als ik er deze avond naast kruip in bed
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
We gaan eens moeten komen kijken daarvoor. Eric of Hans wil de gijle dat doen?slijkcrosserke wrote:Ik woon inderdaad dicht bij de oude spoorweg in Kortemark.
Tussen onze woonst en de steenbakkerij ligt er nog een veld van 500 mtr![]()
Kzal het eens vragen als ik er deze avond naast kruip in bed![]()
Bedankt slijkcrosserke voe den tip.
We waren nog op zoek om daar een road stuk van 3 km te onderbreken. Want 3 km zou het langste stuk road zijn geweest. Nu is dat 2,7km en daar hebben we geen alternatief voor maar kan ja verzekeren wat er daar achter komt zulde als mtb'er zeker bis'sen. Zondag den tocht gereden en we hadden een avg van 15,7 over 55km
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ja, ik weet het ook, parcourskes maken is nefast voor de conditieden wakkere bakker gits wrote:
We gaan eens moeten komen kijken daarvoor. Eric of Hans wil de gijle dat doen?Volgende week zit ik in calpé maar de week erna kan ik op maandag de hele dag werken aan dit stukje indien nodig. Ge moet mij maar iets laten weten e.
![]()
Bedankt slijkcrosserke voe den tip.![]()
We waren nog op zoek om daar een road stuk van 3 km te onderbreken. Want 3 km zou het langste stuk road zijn geweest. Nu is dat 2,7km en daar hebben we geen alternatief voor maar kan ja verzekeren wat er daar achter komt zulde als mtb'er zeker bis'sen. Zondag den tocht gereden en we hadden een avg van 15,7 over 55km.
heb alm een mailtje gestuurd naar slijkcrosserke :bounce:ben nieuwsgierigden wakkere bakker gits wrote:We gaan eens moeten komen kijken daarvoor. Eric of Hans wil de gijle dat doen?slijkcrosserke wrote:Ik woon inderdaad dicht bij de oude spoorweg in Kortemark.
Tussen onze woonst en de steenbakkerij ligt er nog een veld van 500 mtr![]()
Kzal het eens vragen als ik er deze avond naast kruip in bed![]()
Ik twijfel niet meer zulle, de 15de maart zal het Gits worden.Volgende week zit ik in calpé maar de week erna kan ik op maandag de hele dag werken aan dit stukje indien nodig. Ge moet mij maar iets laten weten e.
![]()
Bedankt slijkcrosserke voe den tip.![]()
We waren nog op zoek om daar een road stuk van 3 km te onderbreken. Want 3 km zou het langste stuk road zijn geweest. Nu is dat 2,7km en daar hebben we geen alternatief voor maar kan ja verzekeren wat er daar achter komt zulde als mtb'er zeker bis'sen. Zondag den tocht gereden en we hadden een avg van 15,7 over 55km.