Sven Nys: MTB en cross combineren

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

hendrik1984 wrote:mountainbike live op tv is het toch niet denk ik..... duurt veel te lang om het boeiend te houden.
En de tour de France, Giro, Vuelta,... niet dan, 5u per dag 2 weken lang. :lol:
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

native instinct wrote:Is dat hier niet dat er veel mensen zitten te zagen dat MTB te weinig aandacht krijgt op TV :oops: of ben ik verkeerd?
Ik zou zeggen t ' is de moment gasten ga ervoor =D>
8) nee nee ga me niet langs de grond leggen om te kijken hoe vlak het parcour is ,wil wel mountainbiken . en Nys hij u ding en wij het onze . We zijn MTBers in hart en nieren en da kunt ge nie veranderen . 8)
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Gismo wrote:
native instinct wrote:Is dat hier niet dat er veel mensen zitten te zagen dat MTB te weinig aandacht krijgt op TV :oops: of ben ik verkeerd?
8) nee nee ga me niet langs de grond leggen om te kijken hoe vlak het parcour is ,wil wel mountainbiken . en Nys hij u ding en wij het onze . We zijn MTBers in hart en nieren en da kunt ge nie veranderen . 8)
de koppenbergcross al nekeer gereden :wink:
Gismo
Mountainbiker

Post by Gismo »

native instinct wrote:
Gismo wrote:
de koppenbergcross al nekeer gereden :wink:
8) al een marathon gereden van 4 uur op mtb , zal lange tv avond worden :roll:
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

ik vind het wel goed maar ik heef Ruben S. volkomen gelijk de parcours zijn nu al soms geen mtb parcours en je kunt toch moeilijk een mtb world cup in Vlaanderen organiseren (als ze het samen met het veldrijden willen organiseren) plus dan nog de mtb sfeer is niet alleen xc het is ook DH,4X,trial
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Als ze veldrijden op de OS toelaten, zal dit wel allemaal niet meer nodig zijn, want de spelen zijn volgens mij het "addertje onder het gras" waar Nys het over heeft.

Mtb=Mtb, cross=cross, zo vind ik het perfect, houden zo.

Een Nys-fan :wink:
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

@ GISMO
nee ik rij alleen ritten van max 30 min :roll:
ik zou het anders wel toffer vinden dan naar boer zoekt vrouw te moeten kijken hoor :wink:
DeJean
Mountainbiker

Post by DeJean »

wie spreekt er trouwens over een volledig live verslag van uren aan een stuk? Ook van voetbal matchen worden samenvattingen gemaakt. Waarom dan niet bij mtb?
En OPNIEUW: er zijn een hoop andere disciplines die wél makkelijk op TV te brengen zijn.
4X, trial, BMX race, Dirts, zijn volgens mij zelfs makkelijker in beeld te brengen dan de cyclocross.

Hoe grof t ook mag klinken: wat we vooral nodig hebben is een shot van t podium met de sponsors goed in beeld. Dan wordt t de moeite om te sponsoren, en krijgt meer talent de middelen om de races ver boven t niveau van ne gemiddelde vlaamse-kermiskoers-in-de-modder-cross

Nys heeft gewoon de pech dat zijn sport een niche is. En als dat niet genoeg verdient, of die wereld te klein is voor hem, moet hij zeker niet naar MTB overstappen, want die is veel kleiner, ondanks t internationale karakter. Hij kan beter zoals Cadel Evans naar de koers gaan. En zien of hij daar boven t maaiveld uitsteekt.
X10
Mountainbiker

Post by X10 »

#-o waar gaan we weer naartoe ? gaan we de mountainbikesport weer wat uithollen? we spelen inderdaad ook geen volleybal met basketringen. zelfs de geest van de sport is volledig anders. bezoek een veldrit en bezoek een keer houffalize. je zal merken waar de verschillen liggen. er zit blijkbaar heel wat frustratie bij de veldrijders. vind desnoods een nieuwe sport uit maar laat het mtb voor wat het is. er is al genoeg mee geknoeid. hou het maar bij fijne buren, we moeten niet persé samenwonen.
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

Een mtb world cup organiseren in Vlaanderen is goed mogelijk

Mijnterrils genoeg in Limburg
Post Reply