15/02/2009 Heusden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

15/02/2009 Heusden

Post by berten »

Graag wat informatie,gaat het over het vaste bloso parcour?
Of mag er deze keer een andere route gevolgd worden?
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

waarschijnlijk over het bloso parcoer. tenzij ze richting houthalen gaan.
Sevydu
Mountainbiker

Post by Sevydu »

Dit was de slechtste TT die ik sinds lang heb gereden. Omdat ik vanuit het hoge noorden al met de fiets naar ginds was gereden, de 25 gedaan. Had ik geweten dat het dit type omloop was, was ik gewoon op de weg blijven rijden. Parcours bestond voor 50% uit weg, 40% brede dreven en misschien 10% singletrack. En dan nog een die typische VFT bevoorrading, echt triest
Dingo
Mountainbiker
Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom

Post by Dingo »

Vanuit het hoge Noorden? De kerstman is dus ook een mountainbiker :roll:
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

begin ging wel even maar later werd het ergggg saai, was blij dat het gevroren had en er rijp lag anders was het landschap ook nog saai geweest.Zelfs het meiske vond het niet veel. heb ondanks het saaie parc. 38 km lekker gefietst met een gem van 22.2 ging goed ondanks 2 dagen achter elkaar.
Vond het een beetje zielig voor de organisatie want er stonden wel heel weinig auto's op de parking. maar snap wel dat hier niemand voor de 2e keer naar toe gaat. Pijltjes konden ook beter
Iemand info over de fotograaf?
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Sevydu wrote:Dit was de slechtste TT die ik sinds lang heb gereden. Omdat ik vanuit het hoge noorden al met de fiets naar ginds was gereden, de 25 gedaan. Had ik geweten dat het dit type omloop was, was ik gewoon op de weg blijven rijden. Parcours bestond voor 50% uit weg, 40% brede dreven en misschien 10% singletrack. En dan nog een die typische VFT bevoorrading, echt triest
Spijtig dat het parkoer u ferm is tegengevallen,en dan van zo ver komen.
hengbiegel
Mountainbiker

Post by hengbiegel »

aant parcour kunnen ze niks doen das verplicht de bepijling op zomige plaatsen een beetje laat de bevoorrading echt zielig zie het zeer somber in voor deze organisatie en het was ook al de zoveelste in heusden zolder en altijd hetzelfde pacour moet toch eens werk van gemaakt worden dat er bij toertochtn een afwijking van de bloso tour komt anders vrees ik voor al de tochten in heusden zolder
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

hengbiegel wrote:aant parcour kunnen ze niks doen das verplicht en het was ook al de zoveelste in heusden zolder en altijd hetzelfde pacour
In de toekomst ga je overal zulke vaste parkoersen krijgen en gaat het overal saai worden om te biken. #-o
Post Reply