Graag wat informatie,gaat het over het vaste bloso parcour?
Of mag er deze keer een andere route gevolgd worden?
15/02/2009 Heusden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dit was de slechtste TT die ik sinds lang heb gereden. Omdat ik vanuit het hoge noorden al met de fiets naar ginds was gereden, de 25 gedaan. Had ik geweten dat het dit type omloop was, was ik gewoon op de weg blijven rijden. Parcours bestond voor 50% uit weg, 40% brede dreven en misschien 10% singletrack. En dan nog een die typische VFT bevoorrading, echt triest
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
begin ging wel even maar later werd het ergggg saai, was blij dat het gevroren had en er rijp lag anders was het landschap ook nog saai geweest.Zelfs het meiske vond het niet veel. heb ondanks het saaie parc. 38 km lekker gefietst met een gem van 22.2 ging goed ondanks 2 dagen achter elkaar.
Vond het een beetje zielig voor de organisatie want er stonden wel heel weinig auto's op de parking. maar snap wel dat hier niemand voor de 2e keer naar toe gaat. Pijltjes konden ook beter
Iemand info over de fotograaf?
Vond het een beetje zielig voor de organisatie want er stonden wel heel weinig auto's op de parking. maar snap wel dat hier niemand voor de 2e keer naar toe gaat. Pijltjes konden ook beter
Iemand info over de fotograaf?
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Spijtig dat het parkoer u ferm is tegengevallen,en dan van zo ver komen.Sevydu wrote:Dit was de slechtste TT die ik sinds lang heb gereden. Omdat ik vanuit het hoge noorden al met de fiets naar ginds was gereden, de 25 gedaan. Had ik geweten dat het dit type omloop was, was ik gewoon op de weg blijven rijden. Parcours bestond voor 50% uit weg, 40% brede dreven en misschien 10% singletrack. En dan nog een die typische VFT bevoorrading, echt triest
-
hengbiegel
- Mountainbiker
Post by hengbiegel »
aant parcour kunnen ze niks doen das verplicht de bepijling op zomige plaatsen een beetje laat de bevoorrading echt zielig zie het zeer somber in voor deze organisatie en het was ook al de zoveelste in heusden zolder en altijd hetzelfde pacour moet toch eens werk van gemaakt worden dat er bij toertochtn een afwijking van de bloso tour komt anders vrees ik voor al de tochten in heusden zolder