Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

jammer dat ze zoveel vernielen ja #-o
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Eén troost, we zijn er ook weer voor 10 jaar van af.
En dat stukje onder de hoogspaning (fietspad, stijl naar beneden en dan rechts) dat ze een paar jaar geleden hebben gekapt is nu toch een mooi singletrackje geworden. Misschien is 't nu de moment om van de sporen die die mannen achter laten nieuwe tracks te maken.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Tracks voor wie?? Voor 4x4 auto's want zo breed zijn die tracks wat ik de zaterdag gezien heb
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

K2-er wrote:Is het zo dramatisch aan het worden ?
Nog net niet, ze zijn deze week pas begonnen :-?
maar als je ziet wat het Dilserbos sindsdien geworden is....of de Litzberg..
maar ja, er blijven hier en daar nog wat smalle strokjes.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

G-m@n. wrote:jammer dat ze zoveel vernielen ja #-o
Ze moesten alle bomen met de grond gelijkmaken,staan toch maar in de weg. =P~
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Hela, mijn Dilserbosje nie kapot laten maken héé! :evil: :lol: :wink:
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

farmer/cowboy wrote:Hela, mijn Dilserbosje nie kapot laten maken héé! :evil: :lol: :wink:
Ben net terug gestart met conditie op te doen om daar de streek weer onveilig te maken.
Hebde u machien met de grote wielen aan de kant gezet? :wink:
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Ik bike nog niet zo heel lang en heb de streek nog maar pas ontdekt.

Zowat 4x in Bergerven geweest waar niks van kappen te zien is, maar vorige zondag het bos ingedoken tegenover dat kapelleke en op de track die ongeveer langs de weg loopt lag er idd een boomstam. Ik was maar alleen. Maar als ge met een groep gewoon eens een dagje erop uittrekt om boomstammen een metertje te verplaatsen is het probleem dan niet al wat minder ?? of zie ik het wat te simpel in.....

Grtz
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Laat die dingen liggen...
(Leren) erover rijden is veel plezanter.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

flipp wrote:Ik bike nog niet zo heel lang en heb de streek nog maar pas ontdekt.

Zowat 4x in Bergerven geweest waar niks van kappen te zien is, maar vorige zondag het bos ingedoken tegenover dat kapelleke en op de track die ongeveer langs de weg loopt lag er idd een boomstam. Ik was maar alleen. Maar als ge met een groep gewoon eens een dagje erop uittrekt om boomstammen een metertje te verplaatsen is het probleem dan niet al wat minder ?? of zie ik het wat te simpel in.....

Grtz
Het gaat vooral over het stukje dat iets meer in de richting van As ligt in (bijna) hetzelfde bos. Daar is zowat een vallei'ke leeggekapt. En wat paden in de buurt ook. Eén van de grote kloterij daarvan is dat daarover rijden met een hardtail nogal spartaans kan aanvoelen vanwege de dikke, uitgeharde tractorsporen. Niet aangenaam rijden op die stukken dus.
Post Reply