Mooi tochtje zoals gewoonlijk maar van mij krijgen ze geen 4 sterren meer.
Jaren hebben ze een fantastische douchewagen jammer genoeg nu niet meer. Het kost wel een beetje geld maar ze zijn groot geworden dankzij een organisatie die af was.
Jammer maar voor de rest was het wederom dik in orde
15/02/2009 Linkhout-Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dingo
- Mountainbiker
- Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom
Rustig Biest, rustig, pakt eerst een concapskeBiestie1 wrote:SCHANDALIG !!
Niet voor de tocht hoor, die was dik in orde.
Maar wel voor hetgeen die groene apen daar allemaal uitsteken !![]()
![]()
Als da bosbeheer is ? Bos kapot maken noem ik da !
Ga zo door heren en binnen een paar jaar staat er nergens nog ne boom.
De verbetering ontgaat mij eerlijk gezegd ook. Is dat nu echt nodig om het zwaarste bulldozerke uit de schuur te halen om dan meer te vernielen dan wat anders?
5 Jaar geleden was alles beter
Maar goed, de tocht zelf lag er vrij droog bij. Wie vroeg vertrok heeft zeker geen modder gezien, alles lag tot 12 uur vrij hard bevroren.
Volgend jaar weer? Wellicht wel, dit blijft een klassieker.
- rafbora
- Mountainbiker
- Location: Orbea alma sram x-0,Ridley scorpion sram x-9,Dynatek black spirit sram red
Vandaag in linkhout de 60km komen rijden.Was de eerste keer dat we deze tocht reden en ik moet zeggen het is ons goed bevallen.Vroeg vertrokken en daardoor bijna geen modder gezien hier en daar was het opletten voor de bevroren sporen.Goede bepijling met extra kalklijnen,meer dan voldoende bevoorrading en een tof pacour meer moet dat niet zijn.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Bossen dienen te worden verjongd om ze leefbaar te houden en daarvoor zijn radicale 'snoei'methoden nodig. Wij bosgebruikers zijn er de oorzaak van dat bossen niet meer de kans krijgen om dat uit zichzelf te doen. De machines die ze daarvoor aanslepen, ja daar kan je vragen naar stellen. Daar zal onze heilige economische koe wel mee te maken hebben zeker.
Maar goe, ik vond de TT ook wel best te genieten. Ik was nog wat ziekskes dus gekozen voor de 40. Die witte pijltjes met het rode bolleke vind ik vreselijke dingen. Hier en daar zag ik pijlen die bijgewerkt waren met rode stift en daardoor heel wat duielijker van op afstand. Een bewuste keuze van de organisatie of had dochterlief zich in een hoekje teruggetrokken met pijltjes en stift?
Maar goe, ik vond de TT ook wel best te genieten. Ik was nog wat ziekskes dus gekozen voor de 40. Die witte pijltjes met het rode bolleke vind ik vreselijke dingen. Hier en daar zag ik pijlen die bijgewerkt waren met rode stift en daardoor heel wat duielijker van op afstand. Een bewuste keuze van de organisatie of had dochterlief zich in een hoekje teruggetrokken met pijltjes en stift?
hier worden geen bossen verjongdkoppigaard wrote:Bossen dienen te worden verjongd om ze leefbaar te houden en daarvoor zijn radicale 'snoei'methoden nodig. Wij bosgebruikers zijn er de oorzaak van dat bossen niet meer de kans krijgen om dat uit zichzelf te doen. De machines die ze daarvoor aanslepen, ja daar kan je vragen naar stellen. Daar zal onze heilige economische koe wel mee te maken hebben zeker.
ze worden gewoon weggedaan
er komt heide in de plaats
de "oorspronkelijke" vegetatie van deze streek
breek dan ook maar de deltawerken af
en laat nederland maar terug onderlopen
Prima tochtje (42km), alleen mocht de afspuitstand ewa langer blijven staan : om 13u45 zat er nog redelijk wat volk in de kantine en stonden er nog een tiental fietsen in de bewaakte fietsenparking (waaronder een handvol vuile), maar de verantwoordelijke van de afspuitstand was al ribbedebie met zijn vat water en slangen 
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik versta dat ook niet altijd. De bikers die door een verlengde aanwezigheid in de kantine hun sympathie voor de organiserende club willen tonen zijn vaak de dupe: de douches zijn afgesloten, de fietsbewaking is al lang niet meer bewaakt, de geroemde afspuitstand staat droog, om van de niet meer te definiëren boterhammen met spek nog maar te zwijgen. Wat blijft er over? 3 € betalen, TT rijden, fiets proper spuiten en naar huis. Het deltaplan van de Ollanders komt sterk nabij.
Prima tocht!
Ik heb er van genoten. Het weer was wel koud maar zonnig. Door de bevroren ondergrond kon er vlotjes gereden worden.
Perfect georganiseerd! Ik kom hier al jaren en blijf terugkomen.
Ik stel me toch nog steeds vragen bij het feit dat je heel veel bikers nog steeds zonder helm ziet rijden. Vinden ze een muts knapper ofzo? Ik kan me geen enkele reden inbeelden waarom eigenlijk..... Zeker op een snel en bevroren parkoer zoals dit niet echt verantwoord.
Ik heb er van genoten. Het weer was wel koud maar zonnig. Door de bevroren ondergrond kon er vlotjes gereden worden.
Perfect georganiseerd! Ik kom hier al jaren en blijf terugkomen.
Ik stel me toch nog steeds vragen bij het feit dat je heel veel bikers nog steeds zonder helm ziet rijden. Vinden ze een muts knapper ofzo? Ik kan me geen enkele reden inbeelden waarom eigenlijk..... Zeker op een snel en bevroren parkoer zoals dit niet echt verantwoord.