perfecte tocht met een perfecte organisatie aan zl degene die aant zagen waren over slijk twas zoveel slijk dat mijne fiets nog wit zag
nog ne dikke proficiat aan de organisatie
15/02/09 Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
een van de seingevers had onderweg een leuk vuurke aangemaakt.. (ik geloof ergens in Lichtaart ofzo. kan hem wel begrijpen! Zeker met dit weer. Bedankt voor de toffe toer. Pracht parcours, mijn maten toch weeral achtergelaten.. tot volgend jaar.
- papasven
- Mountainbiker
- Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Ik snap niet dat er dan gezegd wordt " zoveel volk was niet verwacht".StrammerMax wrote: Aan de bevoorrading was het drinken volledig op. We hebben dan soep gegeten, een banaan en een koek. Men was wel water gaan bijhalen. Blijkbaar was zo'n toeloop niet verwacht (er waren 1498 deelnemers). Maar daar zagen we niet over. !
Ze zien toch hoeveel volk er inschrijft. Om 9h30 weet je al hoeveel volk er ingeschreven is, dus dan kan je tegen 10h gerust nog je bevoorrading, bevoorraden ! Kan er bij mij niet in.
Verder een heel mooie tocht, met al het goeds van de orginele BLOSO toer afgewisseld met veel onbekende stukken !
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
He,
Ik heb vandaag de 46 Km route gedaan en,
Een mooie tocht, waarvan de ondergrond wel-eens-waar bevroren was
Is veel leuker dan SLIJK
Ik heb de route opgenomen met me Gps en vanaf 16 Februari 2009 (na 18u) is deze te bekijken in,
- Google Earth
- Google Maps
- Gps track (Garmin)
Ook het trainings parcours van SN kan men dan downloaden en bekijken in Google Earth & Google Maps !
Ga naar -> www.gpsscyclingtour.be
Ik heb vandaag de 46 Km route gedaan en,
Een mooie tocht, waarvan de ondergrond wel-eens-waar bevroren was
Is veel leuker dan SLIJK
Ik heb de route opgenomen met me Gps en vanaf 16 Februari 2009 (na 18u) is deze te bekijken in,
- Google Earth
- Google Maps
- Gps track (Garmin)
Ook het trainings parcours van SN kan men dan downloaden en bekijken in Google Earth & Google Maps !
Ga naar -> www.gpsscyclingtour.be
Dat klopt en onze mensen hebben onmiddelijk het nodige gedaan om de bevoorrading aan te vullen echter het in panne vallen van deze wagen was de oorzaak dat deze niet op tijd retour was ,kan gebeuren, tevens de andere wagen moest een gekwetste ophalen die, achter af zo bleek, zijn sleutelbeen had gebroken dus nogmaals ons excuus voor dit ongemak.papasven wrote:Ik snap niet dat er dan gezegd wordt " zoveel volk was niet verwacht".StrammerMax wrote: Aan de bevoorrading was het drinken volledig op. We hebben dan soep gegeten, een banaan en een koek. Men was wel water gaan bijhalen. Blijkbaar was zo'n toeloop niet verwacht (er waren 1498 deelnemers). Maar daar zagen we niet over. !
Ze zien toch hoeveel volk er inschrijft. Om 9h30 weet je al hoeveel volk er ingeschreven is, dus dan kan je tegen 10h gerust nog je bevoorrading, bevoorraden ! Kan er bij mij niet in.
Verder een heel mooie tocht, met al het goeds van de orginele BLOSO toer afgewisseld met veel onbekende stukken !
het snelle droge parcours heeft toch zijn slachtoffers geeist 4 rijders werden naar het hospitaal verwezen.
Gebroken pink, sleutelbeen, enkel, en rug kwetsuur.
Langs deze weg wil ik zeker de gekwetste veel beterschap wensen.
Prima tochtje ,veel boswegen en singeltracks geen modder mij zie je volgend jaar zeker terug en al goed dat ik om 8.10 vertrokken ben want met bijna 1500 vertrekkers zal het hier en daar wel druk geweest zijn heb daar gelukkig geen last van gehad. Allen de laatste km ters fout gereden zat ineens op de kids tour maar vlug het juiste spoor terug gevonden.