14/02/09 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peter i200
Mountainbiker

Post by peter i200 »

ik heb deze mooie tocht gisteren ook gereden ik had +/- 450hm op de 47km (in werkelijkheid waren het iets minder km). ik vond alles zeer goed georganiseerd. goede bepijling, mooie bevoorrading, zeer veel vrijwilligers overal, een bewaakte fietsen parking en een ruime afspuitstand. dus kortom ik heb genoten.

1 minpunt dan toch er zijn inderdaad leuke foto's gemaakt onderweg, waaronder dus ook 1 van mij en mijn maat. ik heb netjes een mailtje gestuurd naar www.cyclobike.be of ze die 2 even wilden doormailen voor in mijn eigen archief. krijg ik me daar toch een onbeschofte reactie van terug in hoofdletters er stond alleen dit: GEEN VERZENDING OF VERKOOP VAN FOTO'S!
voor de rest helemaal niks erbij. beetje jammer toch. [-X wie heeft er dan iets aan al die foto's. maak dan voortaan ook geen foto's meer he.
het kan ook anders, bij de organisatie in aardeburg vorige week zijn er ook foto's gemaakt. en ook deze stonden op een beveiligde site. even een mailtje gestuurd en binnen een half uur een hartstikke leuke reactie terug met de foto in origneel formaat. dus het kan wel.
=D>
Zitaki
Mountainbiker

Post by Zitaki »

peter i200 wrote:ik heb deze mooie tocht gisteren ook gereden ik had +/- 450hm op de 47km (in werkelijkheid waren het iets minder km). ik vond alles zeer goed georganiseerd. goede bepijling, mooie bevoorrading, zeer veel vrijwilligers overal, een bewaakte fietsen parking en een ruime afspuitstand. dus kortom ik heb genoten.

1 minpunt dan toch er zijn inderdaad leuke foto's gemaakt onderweg, waaronder dus ook 1 van mij en mijn maat. ik heb netjes een mailtje gestuurd naar www.cyclobike.be of ze die 2 even wilden doormailen voor in mijn eigen archief. krijg ik me daar toch een onbeschofte reactie van terug in hoofdletters er stond alleen dit: GEEN VERZENDING OF VERKOOP VAN FOTO'S!
voor de rest helemaal niks erbij. beetje jammer toch. [-X wie heeft er dan iets aan al die foto's. maak dan voortaan ook geen foto's meer he.
het kan ook anders, bij de organisatie in aardeburg vorige week zijn er ook foto's gemaakt. en ook deze stonden op een beveiligde site. even een mailtje gestuurd en binnen een half uur een hartstikke leuke reactie terug met de foto in origneel formaat. dus het kan wel.
=D>
Ik deel uw mening. Over de tocht en de organisatie heb ik niets dan lof. Ik heb de 36 km gedaan en het was een mooie rit.
Het zal wel mogelijk zijn denk ik om de originele foto te bemachtigen. Bij de Unitas VTT in Steenhuize stonden de foto's op een gelijkaardige website. Ik dacht dat het toen Haaike (hier op het forum aanwezig) was die over de foto's of toch een groot deel ervan beschikte. Een mailtje naar haar sturen volstond om de originele afbeelding te verkrijgen via mail.
Als iemand weet hoe je de originele afbeeldingen kan verkrijgen, laat het aub. weten want ik wil ook een bepaalde foto.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

@peter i200: ik weet ook niet waarom de foto's van cyclobike niet meer worden opgestuurd (al dan niet tegen betaling). Ik heb juist een mailtje gestuurd om dit eens te vragen. Het staat op de site van Cyclobike wel boven de foto's al geschreven dat ze niet meer te verkrijgen zijn, dus ik kan hun reactie enerzijds wel begrijpen (ze krijgen waarschijnlijk regelmatig mailtjes met de vraag naar foto's ondanks hun melding dat ze niet meer te verkrijgen zijn), anderzijds hadden ze dat inderdaad wel op een vriendelijkere manier kunnen doen.

@Zitaki: de foto's van onze TT in Steenhuize waren inderdaad bij mij te verkrijgen, maar dat was omdat mijn vader die foto's heeft getrokken. Hij is geen vaste fotograaf van Cyclobike, maar trekt gewoon graag foto's. Daarom heeft hij bij de TT in Steenhuize (hij is lid van Unitas) en bij die in Haaltert (we wonen in Haaltert) foto's getrokken en waren die bij ons te verkrijgen. Maar dat is dus niet zo voor de TT in Herzele, waar de foto's door iemand anders van onze club getrokken zijn. Ik zal aan die persoon vragen of de foto's bij hem kunnen aangevraagd worden.
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

@ allen die een foto van Cyclobike willen: de fotogalerij is enkel en alleen een "galerij". Er worden geen foto's meer verstuurd of verkocht.

Antwoord van Cyclobike:
"Eens je met die service voor iedereen begint, is dit een ganse administratie waavoor ik geen tijd heb. Betalend is ook een oplossing maar dit doe ik niet meer omdat er te veel wettelijke verplichtingen mee gemoeid zijn."

Spijtig, maar ook wel begrijpelijk.
Mr T
Mountainbiker

Post by Mr T »

Een glibberig tussendoortje

Was het niet van plan, de ondergrond en het gemoed gaan vaak samen zoals water en klei tot modderige brei.

Toch rond half elf begonnen zonder veel ambitie noch verwachtingen.

Van seingever tot seingever, "ook nen besten dag", chapeau voor de opoffering.

Na uiteinderlijk uit "'t stad" geraakt te zijn, de eerste blubber in 't verschiet.
En of dat ik geniet...
Leek soms wel op het parcours van de andere MTB collega's uit Herzele, ik dacht zo midden November.

In Aaigem was ik bijna thuis, maar den otto stond nog aan de start. Dat helpt.

De "trambaan" in St Antelinks ? dat was pas pattineren en stampen tot boven.
Dat we aan de Pardassenhoek dan mochten kiezen tussen blubber en rubber op den asfalt. Allez, zo ver gekomen zonder vallen noch breuken, dan gaan we in de laatste stroken nog even beuken.

Oef, 36 of wa kilozweters, geen volk aan de afspuitstand, nikske te wachten , ook plezant.
proper velooke was kontent, alsook de aangevulde dorstige vent.
Met 2 uur bollen als totale tijd, inbegrepen warme soep onderweg. Niet rap, maar ook nie slech.

Ben dan maar naar huis gebold, zonder nog op ganzen te wachten
genoeg ganzenplasjes voor de volgende nachten
peter i200
Mountainbiker

Post by peter i200 »

ach ja ik ga er geen hele discussie over voeren. maar ik vind het nergens op slaan. wel foto's maken maar niemand er blij mee maken. dat lijkt mij juist het mooie ervan. velen vinden het toch altijd leuk als ze in actie op de gevoelige plaat worden vastgelegd.
volgende keer beter en hopen dat er niemand van cyclobike langs het parcours staat :wink:
Post Reply