15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
point8
Mountainbiker

Post by point8 »

morgen 0 uurs zon , en 77 % kans op regen maar dat zou in de namidag moete zijn.

maar ik kom ook me 2
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Gun*666 wrote:Wij komen ook van Dendermonde met een man of twee miss drie hopelijk loont het de moeite . Mijn laatste tocht die kanten was Retie wat ook heel goed mee gevallen was =D> . Nog een vraagske, zit er ook veel bos in in deze tt ????

Tot morgen vroeg rond 9 uur :lol:
Na een korte aanloop warm rijden, beginnen de bossen en echt het blijven bossen tot op 500 meter van het vertrek natuurlijk zit er een overgang in hier en daar, maar echt dit is zeker beperkt, en voor de beton rijders sorry maar met 4 km verhard moeten ze content zijn.
ene zoals Foerske schreef geen slijk gevonden tijdens het afpijlen, als het weer zo blijft perfect om te rijden.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

viking wrote:
Gun*666 wrote:Wij komen ook van Dendermonde met een man of twee miss drie hopelijk loont het de moeite . Mijn laatste tocht die kanten was Retie wat ook heel goed mee gevallen was =D> . Nog een vraagske, zit er ook veel bos in in deze tt ????

Tot morgen vroeg rond 9 uur :lol:
Na een korte aanloop warm rijden, beginnen de bossen en echt het blijven bossen tot op 500 meter van het vertrek natuurlijk zit er een overgang in hier en daar, maar echt dit is zeker beperkt, en voor de beton rijders sorry maar met 4 km verhard moeten ze content zijn.
ene zoals Foerske schreef geen slijk gevonden tijdens het afpijlen, als het weer zo blijft perfect om te rijden.
Supper ik kijk er naar uit thx
viking
Mountainbiker

Post by viking »

stanton wrote:met vuile fietskleding onder de douche.. is dat toegestaan? :-)

Ge komt wel fietsen in kasterlee waarom wilt ge dan met vuile kleding onder de douche ??.

Uw kleding gaan met het weer van vandaag zaterdag
echt nie vuil zien hoor, maar als ge perse met uw kleren onder de douche wilt geen probleem wel bij de mannen he Stanton.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik kom ook af met mijn vriendin, op't gemakje eens het tochtje doen. voor het plezier.

het weer zit mee.
kfcdenbiker
Mountainbiker

Post by kfcdenbiker »

net terug van lichtaart.(46 kilometer)
prima tocht met toch heel wat nieuwe stukken en ook enkele mooie stukken van de bloso toer.en van slijk was geen sprake.
tot volgend jaar
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

Heb ook na inactiviteit van verschijdene weken de 46 gedaan. Alhoewel dit mijn trainings parcour is, hebben jullie me aangenaam verrast. Proficiat mannen.
Ik weet wat zo'n organizatie inhoud, jullie hebben er weer iets mooi van gemaakt. En zonder de weergoden zou het ook nog knap geweest zijn.
Jammer dat rendier dit niet mocht beleven, want die zit ergens indoor te tennissen.
De aanwezige TT Bikers hebben genoten!!!
Tot volgende edeitie.
point8
Mountainbiker

Post by point8 »

ben ok thuis se , hebben ook de 45 km gedaan en het lag er idd heel goed bij geen slijk en zalig weer.
heel weinig bloso routes wat goed is en veel nieuwe padjes ondekt.
en op die zwarte toer heb ik er toch vele zien afstappen hoor waaronder ik ook :-)

wel spijtig dat het drinken bij de bevoorrading zo snel op was, ze hebben wel bijgehaald maar daar hebben wij niet op gewacht enkel een paar bananen in men kas geslagen en voort bollen.

maar het was een zeer goede en leuke tocht alles heel netjes en duidelijk aan gegeven , de bevoorading ook op tijd aangegeven al konde dien wel niet missen :lol:

mijn punten 9/10

PS : ik heb gehoord dat er 1500 man was vandaag
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

CHAPEAU =D> =D> =D> . De organisatie heeft volgens mij serieus hun best gedaan. en dan nog het geluk van droog weer, kan niet beter. ik was nog aan't twijfelen om naar Linkhout te rijden, maar geen spijt gehad om in de buurt te blijven. ik doe hier regelmatig eens de bloso toer. en ik was ook zéér verrast van de mogelijkheden hier in het bos. prachtig gewoon. na 3O km toch een dipje gekregen ](*,) , maar toch nog 24 gem.
Diegene die in form zitten, zullen hier een zéér hoog gemiddelde hebben.
Tommie
Mountainbiker
Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Post by Tommie »

Bij de 46 km na hoeveel km was de bevoorrading?

K had de indruk dat er een aantal km meer ervoor waren dan erna.

Was idd super tochtje. niet voor niks dat er zoveel deelnemers zijn. Wel spijtig van het drinken, maar is maar detailke
Post Reply