Momenteel biedt Gazet Van Antwerpen goedkope kleding aan van het merk Jartazi.
Shirt + Broek = 30 euro (40 euro met logo eigen club) + 5 spaarpunten
Shirt lange mouw = 25 euro (30 euro met logo eigen club)
Broek lange pijp = 25 euro
Windtex = 35 euro (40 euro met logo eigen club)
Dus voor 115 euro heb je een volledige uitrusting. Lijkt me ideaal als bijkomende set.
http://assets.gva.be/pdf/wieleroutfitGVA.pdf
Iemand ervaring met de kwaliteit van de kleding van Jartazi?
Outfit De Gazet Van Antwerpen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
- anno53
- Mountainbiker
Copij van: Outfit Het Belang van Limburg?
Een tweetal jaar geleden heb ik de set van JARTAZI - PROMO FASHION Cycling Team 2007 gekocht als supplementair setje.
Mijn beoordeling:
Shirt, korte of lange mouw: ietwat kort lijfje, maar ok
Korte broek: vrij goedkoop zeem. Het zeem is volgens mij ook te groot volgens de maat van de broek
Broek lange pijp (zonder zeem): aangename snit, draag ik graag (mijn favoriet tussen mijn lange broeken)
Handschoentjes: originele snit - geen Velcro sluiting, aangenaam om dragen.
Conclusie: jammer van het zeem. Anders ok, zeker als men rekening houdt met de prijs.
Een tweetal jaar geleden heb ik de set van JARTAZI - PROMO FASHION Cycling Team 2007 gekocht als supplementair setje.
Mijn beoordeling:
Shirt, korte of lange mouw: ietwat kort lijfje, maar ok
Korte broek: vrij goedkoop zeem. Het zeem is volgens mij ook te groot volgens de maat van de broek
Broek lange pijp (zonder zeem): aangename snit, draag ik graag (mijn favoriet tussen mijn lange broeken)
Handschoentjes: originele snit - geen Velcro sluiting, aangenaam om dragen.
Conclusie: jammer van het zeem. Anders ok, zeker als men rekening houdt met de prijs.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik heb dat bewust gekopieerd! GVA en Belang zijn één en dezelfde krant na de fusie van jaren geleden. Ik heb al veel punten uitgeknipt, maar in mijn omgeving is er blijkbaar niet zo veel belangstelling voor het pak! Dus als ik iemand blij kan maken, laat maar iets horen! Bedankt anno53 voor de informatie.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
@ bert9. Het tenue van GVA is niet rood. Het is wit met lichtbruin en lichtblauw, de hoofdkleuren die in de vroegere site voorkwamen. De site is pas volledig vernieuwd, dus je kan niet meer gaan kijken. Als je naar www.gva.be surft en naar beneden scrolt, zie je wel een snelkoppeling waarop een kleine afbeelding die een idee kan geven van de kleuren.
Als jij me een adres doorgeeft per PB dan stuur ik de punten op. Het alternatief is dat je ze in Hoogstraten op m'n werkplek komt ophalen. Ik zie dat je niet ver daarvandaan woont. Ik kan ze eventueel aan de receptie leggen zodat je ze tijdens de werkuren kunt ophalen zonder dat wij gebonden zijn aan een afgesproken tijdstip. Je kan ze ook 's avonds in Hoogstraten komen ophalen, maar dan moeten we een tijdstip afspreken. In dat geval stuur ik het adres per PB. Laat me maar weten wat je het beste vindt. Grts.
Als jij me een adres doorgeeft per PB dan stuur ik de punten op. Het alternatief is dat je ze in Hoogstraten op m'n werkplek komt ophalen. Ik zie dat je niet ver daarvandaan woont. Ik kan ze eventueel aan de receptie leggen zodat je ze tijdens de werkuren kunt ophalen zonder dat wij gebonden zijn aan een afgesproken tijdstip. Je kan ze ook 's avonds in Hoogstraten komen ophalen, maar dan moeten we een tijdstip afspreken. In dat geval stuur ik het adres per PB. Laat me maar weten wat je het beste vindt. Grts.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Post by StrammerMax »
Bert9, ik heb ook punten uitgeknipt uit Het Belang Van Limburg. Hier liep op het werk net gedurende twee weken een actie dat wij een heleboel kranten gratis kregen. Van zodra ik wist dat er in Het Belang ook punten stonden heb ik die uitgeknipt. Ik heb hier een hele week 's ochtends de kranten opgewacht om te kunnen knippen! Ik heb er genoeg om ook anderen content te stellen. Ik had verwacht dat er meer belangstelling voor zou zijn, maar blijkbaar niet. Laat dus maar horen hoe ik ze kan bezorgen!