15/02/2009 Linkhout-Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Biestie1 wrote:
Liberodger wrote:
Dingo wrote:Ik ben ook blij dat ik in de bos kan rondrijden, want als ze zo bezig blijven die groene dinges, dan zal er binnenkort niet veel bos overblijven me dunkt. :roll:
In elk geval, zondag is het in Linkhout te doen, bos of geen bos...
Die groene "dinges" die zijn er nu net om in Belgie wat bos over te houden en zelfs te vermeerderen!!
hehe YEAH WRIGHT #-o #-o
Ik wil er nie over beginnen discussiëren, maar ik vermoed dat ge ook in de paashaas en de klokken van Rome gelooft ?
Helemaal nie, hoe komt ge derbij. Ieder zijn geloof hè. :P
ktm pirke
Mountainbiker

Post by ktm pirke »

We zijn met de eerste voorbereidingen gestart.
Geloof het of niet maar volgens de laatste voorspellingen zou het de ganse zaterdag en zondagvoormiddag droogblijven.
Volgens onze afpijlers ligt het parcours er nog vlot berijdbaar bij, natuurlijk niet op een spatje modder geizen maar het blijkt toch nog altijd mountainbiken en geen indoorfietsen.
Wij doen ons best en hopelijk genieten de aanwezigen van de rest.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

koppigaard wrote:Na een gedwongen rustweekend doe ik er alles aan om zondag in Linkhout te zijn. Voor die ene dag meer modder zullen we het niet laten.
we zullen zien :wink: echter ik moet rap door want tzijn wereldfeesten int school
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Wij komen af, ik herinner mij dat dit een echt mtb parcours is met alles erop en eraan
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

we zullen zien echter ik moet rap door want tzijn wereldfeesten int school

schreef Phile.

Daar gaat dus serieus gevlamd worden in Linkhout. Ik ben benieuwd. Ik vertrek alvast laat genoeg, wat met mijn maten uit het Leuvense niet onoverkoombaar zal zijn, zodat ik niet opzij zal worden gedrongen door bovengenoeme wereldburger.
ktm pirke
Mountainbiker

Post by ktm pirke »

O.K. Wij zijn er klaar voor, alles staat weer klaar voor jullie een plezante voormiddag te bezorgen.
Zowel voor de toergenieters als voor de toervlammers is er wat wils, vlot rijdbaar parcours van 10 en 20km, gevorderde kunnen terecht op de 30 en 40km en de vlammers zien we op de 60km, uitzonderingen zoals in het verleden gezien verschijnen 2 keer op de 60km: dus ze komen voor 120KM.
Dus voor ieders wat wils en het parcours is al goed opgedroogd en vlot berijdbaar, desondanks zullen jullie nog wel modder tegenkomen; maar waar zal u dit nu niet vinden en het heeft ook zijn charmes.

Dus tot morgen ( mij zal u vinden op de grote bevoorrading of bij de fietsenherstelling aldaar in LINKHOUT.
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

Was vorig jaar inorde,dus zijn we er dit jaar ook weer van de partij
MTB-Okselaar
phille
Mountainbiker

Post by phille »

pirke, wees gerust, flipke hier is GENE vlammer zenne :-)

Laat ons hopen dat de regen uitblijft.
ZoeNK present !
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Super geamusseerd, het beste weer dat ik er in jaren heb meegemaakt! Al bij al vond ik het nog wel meevallen op de Willekensberg. Op naar volgend jaar.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Twas een leuke tocht. Alles was in orde. Zelfs voor het probleem met de koude douches (heerlijk fris) was er nog een oplossing gevonden.
Het zonnetje er nog bij en meer moet ne mens niet hebben.
Spijtig wel van die traktorsproren. Bosbeheer ??? [-X
Post Reply