14/02/09 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Goed berijdbaar parcours, veiligheid op parcours door seingevers (bedankt mannen en vrouwen) en nadarhekkens, gratis bewaakte fietsstalling, goede bepijling dus voor de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ik heb blijkbaar ergens een pijltje gemist en bij toeval weer op het parcours beland, maar dus iets vroeger dan ik had verwacht terug aan de start aangekomen :oops: Ik heb dan de weg naar huis maar een beetje verlengd om aan mijn km's te komen.

En er is nog altijd niets veranderd...... ik haat die diep uitgesleten singletracks, zeker als het er modderig bij ligt :evil: :evil:

Een toffe voormiddag gehad en deze tocht staat al genoteerd voor volgend jaar.
Hang Ten
Mountainbiker
Location: Merida HFS-3000 V '09 & Bianchi Infinito C2C 105 2010

Herzele

Post by Hang Ten »

Vandaag de 37 km gedaan en het was weer fijn om op TT te zijn!
Een dikke merci aan de organisatie =D>

by the way: foto's heb ik hier gevonden:
http://www.cyclobike.be/
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

moede die kopen of zo die foto's kunt die niet overzetten begot ?????
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Schoon tochtje gekozen voor de 47 km gestart in de namiddag de meeste paden waren kapot gereden was af en toe stoempen :oops: .Heel veel off road gehad met af en toe on road keuze en veel afwisseling gehad 8) .Tussenstop best ok.Daarna voor de 36 km gekozen uiteindelijk had ik 41 km op de teller.De afspuitstand was af en toe de druk weg maar toch proper gekregen.De douche's waren lekker warm en de rijstpap heeft gesmaakt.Bedankt aan de seingevers.Herzele was top =D> doe zo verder
flipo99
Mountainbiker

Post by flipo99 »

deze ook gereden in de namiddag ,ik ben volledig eens met de uitleg hierboven :P
op naar de volgende
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Volgens Jovelo was het in de voormiddag heel goed te doen, het was toen nog vrij hard. Maar ik heb na de middag gereden en toen was het serieus stoempen om door den bagger te geraken.
Om een idee te geven : op de 47km en de 13km heen en terug heb ik 3u30 gereden. Dat is amper meer dan 17/u.

Voor mij was het al een maand geleden dat ik nog eens in 't veld geweest was : ik heb mij fameus geamuseerd met dat stoempen en schuiven.
unitas
Mountainbiker

Re: Herzele

Post by unitas »

er stonden borden bij de fotograaf

www.cyclobike.be

by the way: foto's heb ik hier gevonden:
http://www.cyclobike.be/[/quote]
trekker k
Mountainbiker

Post by trekker k »

Gisteren na 2 maand weer bike boven gehaald en prachtige rit gereden in Herzele! Bij het begin waarschijnlijk een pijltje niet gezien, na 6 km terug aan start! Daar het een tijdje geleden was ging ik voor de 36km, maar daardoor terug gestart en wijzelijk gekozen om het parcour van 25km te volgen, dus bij aankomst 31 km.
Proficiat aan de organisatie, voor de vele seingevers zodat alles veilig kon verlopen.
Het weer was schitterend!!!
Afspuitplaats ok, genoeg druk en slangen, heel positief de gratis bewaakte fietsstalling, zou op iedere tt moeten aanwezig zijn.
Een minpuntje net als vorig jaar waren de douches bij de dames veel te HEET men kon er echt niet onder!
Bedankt voor de valentijnstulp, een leuke attentie voor de dames, het rijstpapje heeft ook gesmaakt.
Samengevat, een heel toffe rit en kom zeker terug!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Weet er iemand hoeveel HM geweest zijn op de toer :roll:

mvg;
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Wij hebben onderweg wat foto's genomen van de tocht ...

http://www.herders.be/fotos/2009/0214.html

Een pluim voor de organisatie: veel seingevers, nadars op de baan voor elke oversteek, leuk parcours met redelijk wat off-road, een grote bike-wash en een lekkere Ename achteraf ...
Post Reply