14/02/09 Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thomass
Mountainbiker

Post by Thomass »

ook terug van peer se.. Goed geamuseerd, goed georganiseerd :wink:
Die 3 technische stukken vond ik zeer fijn =D> :-D
De fotos, als iemand die weet staan zeg het maar :wink:
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

ik vond het een prachtige toer, zeer goed uitgepijlt en de bevoorading was dik inorde, en wat ik nog het beste vond, veel variatie en een zeer droog parcoer.mij ziede volgend jaar zeker terug bedankt jongens :P =D>
po
Mountainbiker

Post by po »

Mooi mooi ik heb mij niet verveeld mooi toerke (43 km) lekker kunnen doorrijden beentjes zijn oke (vraag maar aan de personen die mij de laatste 7 km hebben willen volgen. [-X :lol:)
Last edited by po on Sat 14 Feb 2009 19:19, edited 1 time in total.
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ik vond deze tocht zeker de moeite. Vooral de heuveltjes in het eerste stuk van ik de moeite.

Spijtig dat ikzelf niet in orde was. Vanmorgen opgestaan met keelpijn. Tijdens het rijden heb ik enorm veel last gehad van mijn ademhaling en hoestbuien. Heb met pijn in het hart die technische stukjes links laten liggen. Hopelijk volgend jaar meer geluk.

Met op en af rijden in totaal 56 km.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Altijd plezant om bij het leger te gaan rijden.

Toffe speeltuinen in het militair domein, ongeveer 22 km lang en heel den tijd voor mij alleen gehad ( was dan ook vroeg vertrokken ).

Vorige zondag thuis in Heverlee bijna 1000 hoogtemeters, nu bijna 100 hm op 42 km, t'is weer eens iets anders.

Pijltjes op z'n plaats, een bevoorrading die er mocht zijn en bewaakte fietsparking voor en na.
Overal vriendelijke mensen en zelfs het weer deed z'n best om er iets tof van te maken.

Wat moet ne mens op een zaterdag in Februari nog meer hebben ?
Ik in ieder geval niks want ik ben tevreden naar huis gereden en kom volgende keer zeker terug.

Jaro.
biker bertje
Mountainbiker

Post by biker bertje »

Prachtige tocht en goede bevoorrading wat kan je meer wensen =D>
peter.dewael
Mountainbiker

Post by peter.dewael »

Kben vandaag ook geweest en heb alleen maar positieve dingen te melden: Goede pijltjes, goede bevoorrading, .... Kortom: deze tocht was gewoon af.
Onderdanks het feit dat het voor mij alweer een hele tijd geleden was (circa 3 maanden), heb ik me toch goed geamuseerd. Ik heb wel serieus afgezien, maar dat neem ik er met dit zonnetje graag bij.
Ik kom volgend jaar zeker terug, en dat heeft niets te maken met het feit dat ik langs de basis woon. :wink:

Groeten en nogmaals proficiat aan de organisatie.
nickt
Mountainbiker

Post by nickt »

Mooie tocht redelijk snelle ondergrond alleen spijtig dat na de bevoorrading er geen technische stukjes meer waren :cry:
mja een mens mag niet alles willen zeker ? :drunk:
CASH
Mountainbiker

Post by CASH »

net terug van peer , ik had meer verwacht van deze tocht , na alles wat ik gelezen had.Prima pijltjes en goede bevoorrading :-D maar op de enkele mooie technische stukjes :-D na , vond ik het nogal saai.
maar wel lekker fietsweertje.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Mooie TT =D>
Was idem als vorig jaar en daarmee waarschijnlijk tot volgend jaar :roll:
Hopen voor het goede doel dat er meer dan 1000 bikers aanwezig waren!
Die fotografe aan het technische stukje was van mtb-live.com volgens mij.
Post Reply