14/02/09 Herzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

jovelo wrote:...zal het een zwaar ritje blijven.
En als jovelo zoiets zegt zullen we ons aan iets mogen verwachten :bounce:
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Deze morgen aangezet voor de 47km. Het had goed gevroren vorige nacht dus het was opletten geblazen. Toch een paar keer mijn voorwiel weggeschoven maar toch recht kunnen blijven [-o< . De bereidbaarheid van het parcours viel goed mee. Tof parcours met de gekende hellingen. Bevoorading met acquarius, was in orde. Bikewash niet gebruikt. Tot volgend jaar! =D>
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Bij de start thuis was het nog friskes (-2°) maar al goed opgewarmd als we aan de tocht (47 km) mochten beginnen. Het was een mooi parcours , duidelijke bepijling, seingevers =D> , goede bevoorrading , op vele plaatsen werden de automobilisten gewezen op de aanwezigheid van fietsers =D>, gratis fietsenstalling =D> . Het was wel van opletten met al die ijzelplekken en bevroren sporen. Ook dank aan de 2 mannen (1 volledig in rood) waarmee we het laatste uur konden meefietsen.
Bikewash ook niet gebruikt want 'k moest nog met de fiets naar huis.
Voor de organisators : =D> =D> =D>
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Deze morgen aangezet voor de 25km; het was een mooi tochtje, niet echt zwaar, maar het lag dan ook bijna overal verhard door de vrieskou. Af en toe zag ik de pijlen wat laat hangen, maar dat was volledig te wijten aan de zon. De bevoorrading bood vanalles, dus zeker dik in orde. De afspuiting heb ik niet gebruikt, omdat ik nog met de fiets naar huis moest.
De gratis fietsenstalling was een heel goed initiatief, al is het systeem waarbij je zelf achter je fiets kan toch niet helemaal waterdicht: wie echt wil, kan zijn oude mountainbike achterlaten en het kaartje wisselen met een nieuwer exemplaar. Misschien wat ver gezocht, maar toch...

Maar alleszins is dat mijn enige (half) puntje van kritiek: dikke proficiat aan de organisatie en dikke merci aan de mensen aan de bevoorrading en de seingevers om voor ons de kou te trotseren!

De rijstpap en de Valentijnstulp (en de mattentaart voor de Unitassers) waren toffe extra's. Die zijn misschien niet nodig, maar ze worden zeker geapprecieerd!
=D> =D> =D>
juge
Mountainbiker

Post by juge »

fietsertjeAnn wrote:Bij de start thuis was het nog friskes (-2°) maar al goed opgewarmd als we aan de tocht (47 km) mochten beginnen. Het was een mooi parcours , duidelijke bepijling, seingevers =D> , goede bevoorrading , op vele plaatsen werden de automobilisten gewezen op de aanwezigheid van fietsers =D>, gratis fietsenstalling =D> . Het was wel van opletten met al die ijzelplekken en bevroren sporen. Ook dank aan de 2 mannen (1 volledig in rood) waarmee we het laatste uur konden meefietsen.
Bikewash ook niet gebruikt want 'k moest nog met de fiets naar huis.
Voor de organisators : =D> =D> =D>
Ik zal den dienen in het rood geweest zijn zeker. :roll: Op de tocht ook regelmatig in het rood gegaan. Het was af en toe wel glijden. Tochtje uitgestippeld door Jovelo en co brengt altijd wel leuke stukjes.
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

weeral een geslaagde tocht, proficiat aan de organisatie,
wij hebben een toffe tocht gereden, bij goed weer,en veilig,
lekker rijstpapke, goede douches die goe warm waren, en toch
mensen horen klagen dat straaltje water te fijn en te warm was,
thuis douchen he mannen,
tot volgend jaar,
louis
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag leuk ritje gereden in Herzele.
Goede organisatie, goede bevoorrading, lekker hete douches. =D>

Ik hoop 1 ding dat de gemeente Herzele niet alle mooie wegjes gaat beginnen te asfalteren, ze kennen daar blijkbaar wat van. Er waren dit jaar 3 stukken die vorig jaar nog mooie off-road paden waren spijtig genoeg geasfalteerd. En daarna klagen over overstromingen!!! Ligt er nog niet genoeg asfalt in ons natuurarm Vlaanderen?
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Kan mij volledig aansluiten bij JimDC
Kijk maar hoe ze de Beverberg verkracht hebben !!!!!

@de organisatie =D> =D> =D>
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Sorry : TimDC
pesse
Mountainbiker

Post by pesse »

orbea red wrote: waar kan je de foto's vinden die onderweg zijn getrokken ?
Die vraag stel ik mij nu ook ze :P

Voor de rest : dik in orde =D> =D>
Post Reply