15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

geloof mij ik rij wedstrijden en trein heel veel en ook op mijn rollen,maar de toestand van kasterlee en den spreken we over de ondergrond altijd nat. 2 weken droog weer, en dan nog een nat parcoer. het materiaal van u fiets zal er schoon uitzien ik hoop al het geluk van de wereld op goed weer voor de organisatie :P
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

Ivm het gratis spinnen; per inschrijving krijg je een bonnetje om in de Technofit te Kasterlee één keer gratis te gaan spinnen, met uitzondering van zij die reeds een abonnement daar hebben. Uiteraard op afspraak met hen.

Ivm de modder; interessante discussie om te volgen :-)
Dat er modder zal zijn, is logisch, zeker in deze periode van het jaar. Dat er op de Blosotoer hier modderplaatsen zijn, bevestigen we ook. Maar... ook dat we wel degelijk proberen om de minder fijne stukken eruit te halen, er rond te rijden, wat dan ook. Daarbij te weten dat twee man van ons team aanstaande maandag mee mag gaan vergaderen met de mensen van de gemeente en Bos en groen om de modderstukken te bespreken. Kwestie van goede wil van alle kanten.

Maar, zoals eerder gezegd, er komen echt goede (lange) modderloze stukken en wie komt, zal zich wel amuseren.
Sieuwe
Mountainbiker

Post by Sieuwe »

Khoop [-o< dat er genoeg slijk is, dan hebben we een reden om ons te wassen!! Ik ben van Lichtaart en vorige woensdag ben ik nog gaan biken, ik kan zeggen dat er genoeg plassen zijn maar ook nog vele droge stukken. :bounce: =P~
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ik moet passen, heb een zware snotter
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

er zullen ook weer foto's genomen worden die later op een website zullen verschijnen...dus kamt allemaal u haar netjes in de middenmeet, blinkt u schoenen en uwe fiets voor ne deftige foto 8) :wink:
Foto's zllen vermoedelijk genomen worden in de zone Lichtaart...

euhm voor diegene die nie willen verklappen dat ze zondag weesten fietsen zijn die moeten maar efkes wegduiken als ze ne fotograaf zien #-o

BTW Kris en Kris... de Joepi is terecht!!! :bounce:
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

er zullen ook weer foto's genomen worden die later op een website zullen verschijnen...dus kamt allemaal u haar netjes in de middenmeet, blinkt u schoenen en uwe fiets voor ne deftige foto 8) :wink:

euhm voor diegene die nie willen verklappen dat ze zondag weesten fietsen zijn die moeten maar efkes wegduiken als ze ne fotograaf zien #-o

foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Pare wrote:Volgens mij heeft rendier een fobie van water want in elk van zijn 50 ooit geplaatste berichten heeft hij het over een droog parcours of over regen.

Rendier als je wil mag je bij mij in de kelder op de rollen komen rijden, gegarandeerd droog parcours.
Bij mijne kelder is die garantie iets minder... :wink:
delta68
Mountainbiker

Post by delta68 »

nie zevere !

trappe !
stoempe !
stappe ????

wij komen met ne man of 5...
als er genoeg trappist is !
flupke1
Mountainbiker

15/2/09 lichtaart

Post by flupke1 »

ik sluit mij hier bij aan , wij gaan altijd rijden ,weer of geen weer.
zij die bang hebben moeten maar sigarenbandjes gaan verzamelen.

wij komen me ne man of 7

Gtrz
Post Reply