14/02/09 Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koga62
Mountainbiker

Post by koga62 »

Lekker toerke met enkele zwaar lopende stukken,en leuke technische stukjes ,het gebulder van F16 (morgen niet normaal) wat een extra kick was en een goede bevoorading, kortom het was weer prima =D> =D> =D> en pedro werk maken van mijn mailke voor mei hé :drunk:
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

peter.dewael wrote:Is het mogelijk om eerder dan half 1 in te schrijven?
Ik zou graag reeds voor de middag willen rijden.

Weet iemand dit toevallig?
Peter,

Blij dat we je morgen terug in KB zien. "Back to te roots" en je ben zeker welkom. Zoals je weet moeten we rekening houden met de mensen van de veiligheid om te starten =P~ . Ik heb gisteren toch kunnen bereiken dat we om 11.30 u kunnen starten.

Tot morgen (met nadien een goede Leffe :drunk: ),

Luc
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

prima tocht
geen blubber
soms een beetje zompig
maar meestal heel goed berijdbaar
knappe organisatie
prachtig parcours opbouwd binnen de basis
=D> =D> =D>
Wouter.u
Mountainbiker

Post by Wouter.u »

Kan er nu eindelijk eens iemand zeggen hoe het zit met de identiteitskaart ? Is je kaart alleen voldoende of moet je een kopie ervan bijhebben

Da we binnen geraken op zo een tocht als morgen eh :-D :wink:
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

wouterKWT wrote:Kan er nu eindelijk eens iemand zeggen hoe het zit met de identiteitskaart ? Is je kaart alleen voldoende of moet je een kopie ervan bijhebben

Da we binnen geraken op zo een tocht als morgen eh :-D :wink:
Geen paniek over de identiteitskaarten. Al enkele jaren hoeft dit niet meer :-$ . Ik heb vandaag tijdens de tocht van de militairen ook geen tegenbericht gekregen van de veiligheid :P . Alles loopt dus morgen als een gewone toertocht. Gewoon inschrijven en inschrijvingskaart afgeven na onveer 800m =D> .
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Net de gordijnen open getrokken en wat een luxe : Blue Sky buiten, geen wolkje te bespeuren =D> .
Nog vlug samen met mijn vrouwtje een valentijntjesontbijt genomen :-({|= . Nu is het hoog tijd om stilaan richting Kleine Brogel te bollen voor de laatste voorbereidingen van deze toertocht :bounce: .
Na de positieve reacties van gisteren verwachten we dan ook een pak volk. Met dit mooie winterzonnetje zal het parcours er nog beter bij liggen dan gisteren :wink: . Hopelijk kunnen we eindelijk eens de kaap van de 1000 deelnemers overschrijden. [-o<
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

prachtig weer!!!Ik ga er ook zijn!!!
saiko
Test team

Post by saiko »

net terug 42,3 km, 103 hoogtemeters.
gestart om rond kwart na 1. En het viel goed mee van volk.
niet druk en plat -> 23,6 gemiddeld.

alles stond goed aangegeven en ik heb mij in het begin wat liggen vergapen aan al het materiaal wat daar stond.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Tocht met meerdere gezichten he. Al het schoon zat voor de break, dus binnen het domein. Alhoewel ook daarin zat 10 km langs den draad (van "den draad hé Harry ... den draad") hetgeen wreed saai was.
Maar daartussen zaten wel prachtige schitterende single-tracks =D>
Na de break was het dan weer héél erg tegenvallend ; lange rechte, brede stukken :(
Dan maar gefocussed op het genieten van een prachtig zonneke 8)
De 10 knappe kilometers maakten de tocht toch goed !
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Prachtig weer , gevarieerd parcours , goede bevoorrading ( vooral de drank was ZEER GOED gemixt , dit is zeker niet overal zo , je zag er tenminste een duidelijke kleur in), goede pijlen.
70 km op de teller , heen en terug ook gereden .
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

1 Tip voor volgend jaar , misschien het parcours eens andersom laten rijden ; zou ook eens mooi zijn.

De foto s die getrokken werden voor de break , na een 10 km door de militair , kan je die ergens opvragen ??? [-o< [-o<
Post Reply