Ik kom pas de 8ste juli aan, nog juist op tijd om de dag nadien naar de tour de france te gaan zien in girona.les gavarres wrote:1 ding is zeker! van 7 juli tot 23 juli zit ik terug in mijn favoriete streek om te trainen. Misschien kom ik jullie wel vergezellen!
Ik ga er al sinds ik klein ben, ieder jaar opnieuw, en ik ben ondertussen al 29.
Trouwens, ik zit op mas vila!
Tot dan...
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
les gavarres
- Mountainbiker
Post by les gavarres »
Ik denk zelf dat de Tour de dag erop sant feliu aandoet (althans passeren)!
Mas vila ligt tussen palamos en playa d'aro! Kijk anders eens op google earth.
Sportieve groeten
Mas vila ligt tussen palamos en playa d'aro! Kijk anders eens op google earth.
Sportieve groeten
-
les gavarres
- Mountainbiker
Ik zit in lla franc > zijn daarachter geen mtb parcours ?
Post by les gavarres »
tussen la fosca (palamos) en Llafranc is er een tamelijk schoon bos waar je goed kan freeriden (mtb). Steile beklimmingen, soms wa technisch en snelle afdalingen. En anders trekt ge de gavarres in en volg je een paar uitgestippelde routes. De 'gavarres' is een groot natuurreservaat waar ge uw kindsheid op de fiets kan laten gaan!
1 tip : durf eens van je route afwijken. Ge komt overal wel ergens terecht! Zorg er dan wel voor dat je conditie goed is!
1 tip : durf eens van je route afwijken. Ge komt overal wel ergens terecht! Zorg er dan wel voor dat je conditie goed is!
Re: Ik zit in lla franc > zijn daarachter geen mtb parcou
Dat is een gouden tip, ik kom ook nog zelden op de uitgestippelde routes.les gavarres wrote:tussen la fosca (palamos) en Llafranc is er een tamelijk schoon bos waar je goed kan freeriden (mtb). Steile beklimmingen, soms wa technisch en snelle afdalingen. En anders trekt ge de gavarres in en volg je een paar uitgestippelde routes. De 'gavarres' is een groot natuurreservaat waar ge uw kindsheid op de fiets kan laten gaan!