01/03/2009 Bremt-Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WTC Heidezonen
Mountainbiker

01/03/2009 Bremt-Bierbeek

Post by WTC Heidezonen »

Zoals velen onder jullie weten is onze tourtocht die had moeten doorgaan op 11/01 afgelast wegens de sneeuw. Deze tourtocht zal nu plaatsvinden op 1 maart 2009.

Hopelijk tot dan,
WTC Heidezonen

Image
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Misschien het andere topicdoor de admins laten sluiten zodat we hier in dees kunnen verder zeveren? :-D
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

:bounce: :bounce: De Pellenbikers (WTC Pellenberg) zullen in grote getalen aanwezig zijn. 't Is bergaf tot aan de kantine van Lovenjoel.... :bounce:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

:-)

Afspuitstand met wat capaciteit of ist 45 minuten aanschuiven, tja ik moet het hier wel weer vragen he.

Het parcours hoe gaat dat lopen ? Als ik goed voorheb gaat de SVK tocht ook door in maart, en van de groen mannen mag er maar 1 organisatie per maand in den bosch
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de sasbikers ui humbeek komen ook naar deze uitgestelde tocht.( deze was normaal begin januari gepland) een tof tourke met vanalles erin en dan op den aprés: de Gé die zorgt voor bokes met kop of kinnekesvlees.... meer moe da ni zijn
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

@ Phille

regel van die 1x per maand klopt, al is dit wel enkel voor domeinbossen. Met uitzondering van april, mei en juni, dan mag er niemand in.

Zullen dus een uitzondering verkregen hebben door afgelasting, of niet in domeinbossen passeren.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

uitzondering ... ?

Als ze niet in die bossen gaan ben ik wel benieuwd naar het parcours. Maar laat die mannen hier maar antwoorden ...
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

is er mogelijkheid om van kleine tour stuk mee tenemen vangrote tour voor wa meer km tehebben????
Johan23
Mountainbiker

Post by Johan23 »

Blijkbaar is de toelating om in het bos te komen niet verkregen. Ik weet dat alle moeite is gedaan maar dat toegang tot het bos geweigerd werd.
Ik ga ervan uit dat er op de kleine toer een splitsing komt waar de grote toer een extra lus maakt om daarna terug ergens op de kleine toer uit te komen.

Cheers,
Johan
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

Is er een bewaakte fietsenstalling voorzien op jullie startlokatie? Ik kom met de fiets naar daar om dan eerst wat reclame te maken voor onze tocht en dan ook nog een ritje mee te pakken.
Post Reply