15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
viking
Mountainbiker

Post by viking »

rendier wrote:zondag regen en sneeuw met andere woorden altijd klote lopen en nog is lopen je rijd daar als kapot geen aanrader geloof mij :evil:
Negatief kunt u altijd zijn en oké het weer hebben wij niet in handen, echter om op voorhand een conclusie te trekken is zeker niet de doelstelling.
Laten we afwachten tenslotte dit seizoen hebben we op elke tourtocht wel wat slijk tegen ge komen. "En ik heb al veel tourtochten gereden". Maar ik vermoed dat ons rendier (vriend) dit jaar nog niet gereden heeft.
Ene afstappen, wees gerust hij zal dit niet moeten doen! als hij thuis blijft.
Echter voor de echte bikers, wij gaan er alles aan doen om zeker het slijk te beperken.
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Op de valreep.
Voor de liefhebbers kunnen we ook nog melden dat elke deelnemer een gratis spinningsbeurt bekomt, echter voor diegene die niet al lid zijn van deze club.
Mag vrij opgenomen worden.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

viking wrote:Op de valreep.
Voor de liefhebbers kunnen we ook nog melden dat elke deelnemer een gratis spinningsbeurt bekomt, echter voor diegene die niet al lid zijn van deze club.
Ligt er veel slijk onder die spinningfiets mannen van de organisatie? :lol:

Ja, rendier, ge hebt hier wat in gang gestoken! :wink:
joske uit breda
Mountainbiker

Modder

Post by joske uit breda »

Kan RENdier nie gaan fietsen op ne piste?????? Lekker warm droog en gin MODDER.
Deze (negatieve) opmerkingen werkt averechts!! Nu ga ik toch zeker afkomen om te constateren da we ne leuke hobby hebben gekozen waarin alle weerselementen van invloed kunnen zijn. Zover ik ook al heb kunnen mogen ondervinden hebben de bossen van Lichtaart en omgeving meer dan genoeg te bieden om hier iedere toertocht terug te komen.
TOT ZONDAG JOSKE :roll:
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Ge zijt mountainbiker of ge zijt het niet!
Als ge het slijk en het eventuele lopen er niet bij neemt verkoop dan als snel je fiets. Kasterlee is altijd al een vettige bedoening geweest. Ooit al eens in Bergom gaan rijden? Daar verzuip je nu bijna. Daar is Kasterlee en dat "beetje" slijk niks tegen.

De echte biken stevig voort. Ik ga er zaterdag op verkenning en mij zondag uitleven en volledig geven! Dat ik kapot zit neem ik er graag bij.
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Ge zijt mountainbiker of ge zijt het niet!
Als ge het slijk en het eventuele lopen er niet bij neemt verkoop dan als snel je fiets. Kasterlee is altijd al een vettige bedoening geweest. Ooit al eens in Bergom gaan rijden? Daar verzuip je nu bijna. Daar is Kasterlee en dat "beetje" slijk niks tegen.

De echte biken stevig voort. Ik ga er zaterdag op verkenning en mij zondag uitleven en volledig geven! Dat ik kapot zit neem ik er graag bij.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

met vuile fietskleding onder de douche.. is dat toegestaan? :-)
Pare
Mountainbiker

Post by Pare »

Volgens mij heeft rendier een fobie van water want in elk van zijn 50 ooit geplaatste berichten heeft hij het over een droog parcours of over regen.

Rendier als je wil mag je bij mij in de kelder op de rollen komen rijden, gegarandeerd droog parcours.
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

viking wrote:Op de valreep.
En waar moeten zijn voor die spinningsbeurt?
patje5
Mountainbiker

Post by patje5 »

zeg strammermax hoe ken jij deze club want van horen zeggen hoorde veel liegen en tussen haakjes ik ben ni overkop gegaan ik ben gewoon geopereerd aan ne hernia en ik heb er deze middag nog gereden
en da ligt er redelijk goe bij rekening houdend met het weer tzal ne schoone tocht worden veel sucses aan de organisatie
Post Reply