Nieuw product Recucell Wie kent het ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

neen. omdat er op het einde meer over hardrijden, wannabe pro's, nepkoers, een berg machopraat, enz op stond en sommigen zich koning van de baan wanen. :lol:

we laten deze liefst proper. volgende concap topic ook liefst ;)
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

neen. omdat er op het einde meer over hardrijden, wannabe pro's, nepkoers, een berg machopraat, enz op stond en sommigen zich koning van de baan wanen.

Ik denk niet dat daarvoor een topic gesloten wordt.
Het is tenslotte een forum.
Eerder voor apothekers.be denk ik...

Ge blijft me verbazen Sunn ?
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

is ervoor gesloten naar mijn idee. kan uiteraard verkeerd zitten.

ik bedoelde het met een knipoog, die opmerking :wink:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

gesloten wegens sluikreclame: check de frontpag. van de site: daar staat begot reclame voor dat spul!

er worden door mods soms reacties om niets verwijderd...m.i. zouden ze na dit voorval zichzelf moeten excommuniceren. Mijn gedacht: wat heeft dit nog met het idee van amateurisme te maken: ik rij mijn tochten op nen bo met choco en water, 5 w-cups per jaar en 1 bidonneke isostar op 3 jaar. Meer dan genoeg ... ik amuseer me rot ... rijd wreed traag 8) ... en heb dus meer fun :wink:
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Geen sprake van Willy D de topic stond onder sportvoeding en supplementen vallen daar nu éénmaal onder dus let op je woorden #-o #-o als je dan toch niks anders nodig hebt dan een pot choco en isostar waarom lees je dan de topics
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

waarom?

1: hier lezen klein mannen mee
2: ik vind het absoluut niet kunnen dat er reclame gemaakt wordt...nb via de site en dan via posts door leden (betaalde leden?).
3: reacties over gemiddeldes, vlammen, koersen met pillen in uw lijf getuigen van een mentaliteit ongeschikt voor mtb'en waar het de bedoeling is om te genieten van een moeilijke track, een steile klim en technische afdaling...liefst in een bergachtig landschap...mountains weet je wel.

maar 'k ga dat hier niet meer lezen, maar plaats aub PROF in de titels!
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Niet te geloven die WIlly is blijkbaar vastgeroest in de jaren stillikes, 'k lig wel onder't tafel van't :-D :-D :-D als ik zulke onzin lees.

Ik wens silly Willy veel succes met de pot choco en de bidon water :lol: :lol:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

eerder zielige reactie...ben zo vrij geweest om al uw posts eens na te lezen, en tiens, verder dan het hageland zijt ge precies nog niet geweest: en daar hebt ge dan van die spullen voor nodig #-o #-o .

Ieder zijn ding...zowel de chocoverkoper als den apotheker moeten leven, zekers :wink:
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Beste silly Willy ik doe jaarlijk 2OOOO KM ja je leest het goed hoor en er bestaat ook zo'n fiets met smalle bandjes en een naar onder gebogen stuur ben je mee ??? En oh ja zowat alle Alpen Colls gedaan en een pak MTB marathons mijn apotheker en by the way duathlonner heeft toevallig goede energiedrank en goei voedingssupplemten maar voor de CHOCO kunt ge naar den Aldi zéker :lol: :lol: :lol: en 'k hou me echt ni bezig met andermans comments na te pluizen :oops: :oops:
JanJ
Mountainbiker

Post by JanJ »

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
(was als reactie op Willy's reply !)
Vind dit boeiend om lezen maar gaat volgens mij een beetje voorbij aan de bedoeling van dit forumtopic . Zou beter heten Training,drank en sportvoeding. Lijkt nu stilaan meer op een apothekers topic....
Post Reply