Kheb je terug op de lijst gezet
1. Motorbiker
2. Lisalized
3. Moustache
4. Petit crosseur de boue
5. Jodelawinglie
6. N'oncle Sam (le promeneur)
Tja ..ik kan me nu een duidelijk beeld vormen van deze tocht en ben tot het volgende besluit gekomen :uncle sam wrote:Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar deze Franse tocht trekt op niks.barty wrote:Zou wel eens kunnen dat ik ook de grens oversteek voor deze tocht die blijkbaar fel gesmaakt is bij de Forumbikers.
Eerst zien dan geloven hé
Veel wandelstroken, povere ravito's, geen bike wash, geen douches, geen parking, ...
Mij zien ze daar allesinds niet, er is veel beter te vinden in Vlaanderen die dag!
Post by jodelaietie »
Post by Motorbiker »
lijkt me in die omstandigheden geen slecht idee... van de start tot Wingles is het parcours toch zo'n 18km lang, dus als je die kunt "shortcutten" om rapper aan de Base zelf te beginnen, tant mieux!Motorbiker wrote:Vanmiddag op Google earth de afstand tussen Wingles en Allenes-l-m bekeken. Een 5 a 6 km in vogelvlucht.
Als de regen blijft kiezen we beter de kortste weg naar Wingles.
Ik herinner me nog het modder & watertraject van voor 2 jaar. 8km blubber tot in Wingles.
En dan, le paradis.
Dit jaar, hoe vlugger, hoe beter.
De kortste weg naar Wingles vind je ook op Google Earth hoor...Motorbiker wrote:Vanmiddag op Google earth de afstand tussen Wingles en Allenes-l-m bekeken. Een 5 a 6 km in vogelvlucht.
Als de regen blijft kiezen we beter de kortste weg naar Wingles.
Ik herinner me nog het modder & watertraject van voor 2 jaar. 8km blubber tot in Wingles.
En dan, le paradis.
Dit jaar, hoe vlugger, hoe beter.
Post by CycloneWard »
Eerst een TT of twee en dan ben je in orde voor andere gelegenheden...CycloneWard wrote:da cool stukske in Wingles, kunt ge da ook doen als er geen TT is?
Of is het noodzakelijk dat er bepijling is om er iets moois van te maken?
Anders zou'k misschien gewoon eens op een andere moment dagje naar Noord Frankrijk gaan...
Post by Motorbiker »