Patje5,
ik zit bij flupke in de club maar zijn kilometrikske geeft wa te veel aan.
Pas op, hij is zeker bij de betere op een tt en mits nog wat training komt hij zeker wel in de buurt van die gemiddeldes !
15/02/09 Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Splenter
- Mountainbiker
Voor de liefhebbers van Jägermeister kun je na je rit ook weer terecht op de SHORTBIKE stand! Een gratis proefbuisje voor elke biker! 
Bezoek alvast de website: http://www.shortbike.be
Bezoek alvast de website: http://www.shortbike.be
Ik heb lang gewacht na mij knieoperatie in augustus laatstleden.
Kruisbanden waren afgescheurd. Ik heb er nu spiksplinternieuwe.
Na 6 maanden niet meer gebiked te hebben, ga ik hier toch terug beginnen, en waarschijnlijk direct de 46 kms.
Als ik niet meer kan, vraag ik wel iemand om mij verder te duwen.

Kruisbanden waren afgescheurd. Ik heb er nu spiksplinternieuwe.
Na 6 maanden niet meer gebiked te hebben, ga ik hier toch terug beginnen, en waarschijnlijk direct de 46 kms.
Als ik niet meer kan, vraag ik wel iemand om mij verder te duwen.
oh dan sorry he wittekop ik heb jullie al eens zien rijden en uiteraart der zit wel wa tempo in bij die groep maar ik mis er ene daar bij ik geloof dat hij een rode trek 8900 had is die bij een ander club
en ja ivm slijk ik heb deze middag een test ritje gaan doen daar en je mag zeker zijn er zal slijk zijn maar als je daar ni tegen kan moet ge ne koers velo kopen
en ja ivm slijk ik heb deze middag een test ritje gaan doen daar en je mag zeker zijn er zal slijk zijn maar als je daar ni tegen kan moet ge ne koers velo kopen
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Perroquets parlants font le VTT à Tarte De Lumière!
Post by StrammerMax »
Jij kent die mannen precies goed! Mijn kameraad is ook bij die club en ik hoor daar dus wel eens de wilde verhalen over! Een tijd geleden is één van die kerels, de buurman van m'n maat, nogal onzacht over de kop gegaan en had een tijdje gedaan met biken. Dat zal misschien degene met de rode Trek zijn. Het zou kunnen dat hij zo stilaan terug bij z'n positieven is. Ik zal het morgen eens vragen! Deze gasten rijden niet meer rond in hun roze pakken, zelfs niet meer in hun blauwe. Ze hebben nu donkere pakken met rode stiksels! Mijn maat waant zich Spiderman! Ik heb eens bij die mannen gezeten na een toertocht! De ambiance was in ieder geval verzekerd! Ik kom samen met m'n bikemaat naar Lichtaart en er zullen nog Papegaaien rondrijden!patje5 wrote:maar ik mis er ene daar bij ik geloof dat hij een rode trek 8900 had is die bij een ander club