15/02/2009 Linkhout-Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ga er dit jaar niet voor komen , de laatse jaren daar al in d emodder en regen gereden , en het zal er dit jaar niet anders zijn . Sorry . Dat uurtje heen rijden ga ik me besparen. Sorry
Zoals ze voorspellen zou het op het einde van de week droog worden,daar we hier een zanderige ondergrond hebben droogt het parcours snel op en hopen we op het beste?
We hebben alles in handen behalve het weer,maar als je het zo sober inziet en schrik hebt van de regen hier, is de kans groot dat het elders ook regent.
We doen er alles aan om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken ,dat de vele deelnemers van de voorbije jaren enkel kunnen beamen.
Parcours kan bij te slecht weer in laatste instantie steeds gewijzigd worden over makkelijker berijdbare paden.
Tot zondag!
We hebben alles in handen behalve het weer,maar als je het zo sober inziet en schrik hebt van de regen hier, is de kans groot dat het elders ook regent.
We doen er alles aan om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken ,dat de vele deelnemers van de voorbije jaren enkel kunnen beamen.
Parcours kan bij te slecht weer in laatste instantie steeds gewijzigd worden over makkelijker berijdbare paden.
Tot zondag!
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
He,
Ben vandaag aan het Schulensmeer vertrokken voor een fietstocht en heb eens goed rond gekeken naar eventueel SLIJK !
En wa zag ik :
- De Demer liep op sommige plaatsen over
- De weide's stonden op sommige plaatsen helemaal of groot-en-deels blank
- Het water kwam uit de bossen gestroomd die op een heuvel liggen (Nabij de snelweg)
Mij zien ze er zeker niet, want het regent hier nu alweer pijpestelen !
Ben vandaag aan het Schulensmeer vertrokken voor een fietstocht en heb eens goed rond gekeken naar eventueel SLIJK !
En wa zag ik :
- De Demer liep op sommige plaatsen over
- De weide's stonden op sommige plaatsen helemaal of groot-en-deels blank
- Het water kwam uit de bossen gestroomd die op een heuvel liggen (Nabij de snelweg)
Mij zien ze er zeker niet, want het regent hier nu alweer pijpestelen !
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Toch niet altijd afgeven op de dienst Bosbeheer. Op dat klein klootje grond wat Vlaanderen voorstelt, nog enig Ha bos in leven houden vraagt niet direct om een schoonheidsprijs. Ik ben content dat ik hier nog in een bos kan rondrijden. Besef dat veel van onze collega-bikers er vaak een rotzooi van maken waarvan de eerlijke en zuivere fietsers later de dupe blijken te zijn.
Na een gedwongen rustweekend doe ik er alles aan om zondag in Linkhout te zijn. Voor die ene dag meer modder zullen we het niet laten.
Na een gedwongen rustweekend doe ik er alles aan om zondag in Linkhout te zijn. Voor die ene dag meer modder zullen we het niet laten.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Die groene "dinges" die zijn er nu net om in Belgie wat bos over te houden en zelfs te vermeerderen!!Dingo wrote:Ik ben ook blij dat ik in de bos kan rondrijden, want als ze zo bezig blijven die groene dinges, dan zal er binnenkort niet veel bos overblijven me dunkt.
In elk geval, zondag is het in Linkhout te doen, bos of geen bos...
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Liberodger wrote:Die groene "dinges" die zijn er nu net om in Belgie wat bos over te houden en zelfs te vermeerderen!!Dingo wrote:Ik ben ook blij dat ik in de bos kan rondrijden, want als ze zo bezig blijven die groene dinges, dan zal er binnenkort niet veel bos overblijven me dunkt.
Ik denk dat dit een eindeloze discussie is over de "groen mannen en hun bosbeheer"....De vraag die ik me stel is wel de volgende: Als ze dan toch moeten kappen en het bos herschapen tot een maanlandschap zou dan de laatste tractor eens geen zware"well" achter zich aan kunnen hangen als hij de laatste keer de "bos" uitrijdt....het hoeft geen"asfaltpad" te worden maar een beetje glijk trekken kan toch geen kwaad....iedereen tevreden....
hehe YEAH WRIGHTLiberodger wrote:Die groene "dinges" die zijn er nu net om in Belgie wat bos over te houden en zelfs te vermeerderen!!Dingo wrote:Ik ben ook blij dat ik in de bos kan rondrijden, want als ze zo bezig blijven die groene dinges, dan zal er binnenkort niet veel bos overblijven me dunkt.
Ik wil er nie over beginnen discussiëren, maar ik vermoed dat ge ook in de paashaas en de klokken van Rome gelooft ?