Fietscomputer bij Lidl Belgie 12.99
Fietscomputer bij Lidl Nederland 6.99
Wat doe we daar mee?
koopje(s)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Ok, voor de Commençal-liefhebbers (en in mindere mate ook voor de Giant NRS-adepten) onder ons...
Kijk eens bij http://www.monvelo.com, bij VTT (uiteraard), onder de promoties. En scroll dan eens doorheen de pagina...
De winkel ligt wel nabij Toulouse. Maar er bestaan koerierdiensten en op twee dagen ben je ook wel heen en terug...
Kijk eens bij http://www.monvelo.com, bij VTT (uiteraard), onder de promoties. En scroll dan eens doorheen de pagina...
De winkel ligt wel nabij Toulouse. Maar er bestaan koerierdiensten en op twee dagen ben je ook wel heen en terug...
S-works 2003 frame's voor 599
ok, ik zal hem maar hier parkeren...
Echt wel een koopje zou ik zeggen
http://www.barracuda.be/nl/find;session ... ?r=SPCADM5
Echt wel een koopje zou ik zeggen
Bon jongens, niet echt een koopje (alhoewel), maar misschien wel iets wat ik zou kopen... Maar maar maar: is DIT eenMarathon SL? Ik twijfel er serieus aan...
Argumenten voor:
- de koper zegt het (
)
- knop voor lock-out staat rechts
Argumenten tegen:
- Marathon SL 2004 bestaat standaard niet in het zwart (OEM misschien wel?)
- Op de website van Poison bikes staat dat model fiets te koop met een zwarte MXC (je kan ook kiezen voor een Morphium frameset, een afbeelding met een witte Marathon SL)
- Op de foto lijkt het deel net boven "bomber", waar normaal de woorden MX comp of marathon zouden staan, opeens wel veel troebeler dan de rest -> Photoshop?
- de marathon sl heeft links niet zo'n dikke knop, deze wel...
- (detail) de letters boven bomber beginnen bij een marathon boven het middelste streepje van de m van bomber, bij een MX comp (en op de ebay aanbieding) beginnen ze boven het meest linkse streepje).
Marathon-bezitters verenigt u! Alvast bedankt!
Argumenten voor:
- de koper zegt het (
Argumenten tegen:
- Op de website van Poison bikes staat dat model fiets te koop met een zwarte MXC (je kan ook kiezen voor een Morphium frameset, een afbeelding met een witte Marathon SL)
- Op de foto lijkt het deel net boven "bomber", waar normaal de woorden MX comp of marathon zouden staan, opeens wel veel troebeler dan de rest -> Photoshop?
- (detail) de letters boven bomber beginnen bij een marathon boven het middelste streepje van de m van bomber, bij een MX comp (en op de ebay aanbieding) beginnen ze boven het meest linkse streepje).
Dzjowie wrote:Bon jongens, niet echt een koopje (alhoewel), maar misschien wel iets wat ik zou kopen... Maar maar maar: is DIT eenMarathon SL? Ik twijfel er serieus aan...
Argumenten voor:
- de koper zegt het ()
Argumenten tegen:
Ik heb ook mijn twijfels, wat niet uitsluit dat het geen SL is. Het is in ieder geval geen standaard Marathon SL 2004. Maar de 'M-arch' ( het aluminium gedeelte waar de stuurbuis en de schachten in zitten ) is wel van een Marathon 2003 of 2004. Alle andere XC-vorken van Marzocchi hebben sinds het jaar 2003 de 'M-arch' van de Marathon 2002, de oudere types hebben een nog andere 'arch'. In het jaar 2003 is er ook geen zwarte versie gemaakt van de Marathon SL of S, enkel pearl white en gun metal grey. Maar de Magnesium Monolites ( onderste gekleurde gedeelte van de vork ) zijn sinds het jaar 2003 onveranderd gebleven, zodus alle XC-vorken hebben sinds 2003 dezelfde fysische Monolites enkel de kleur kan verander, nl. zwart, wit, grijs, samba red, pearl white enz. Het kan dus perfect zijn dat deze vork met een andere Monolite zit. Aan de andere kant is enkel de SL in 85mm versie gemaakt, maar dit is moeilijk te verifiëren op de fotos, enkel aan de klevers, maar deze klevers zijn dan weer te bestellen bij Marzocchi ( partnr. 547558 of 547559 ). Pas op : de Monolites blijven hetzelfde voor de 85mm en de 105mm versie, het zijn de internals die de veerweg bepalen. Hetzelfde voor de draaiknoppen, de linkse is niet standaard maar kan perfect compatibel zijn. Er zit maar een ding op : opengooien die handel, dan pas ben je zeker.