maar kom, excuus/uitvlucht/zatbed/whatever aanvaard
08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Phille, ik ben het intussen gewoon dat men mij achtervolgt tijdens een TT. Dat heeft met mijn positiebepaling te maken. Voel me daar goed bij. Of had jij nog wat anders in het hoofd?
- biketastic
- Mountainbiker
Post by biketastic »
Met mijn schoonbroer hebben we een nieuwe afstand toegevoegd. de 51km.
we vertrokken voor de 45. Maar na bv1 hebben we in een dorpke de pijl van 45 gemist. op een gewone weg T-splitsing gingen we rechts en zagen meteen weer pijlen staan. Maar blijkbaar hadden we net daarvoor moeten afslaan (bv2?).
We hadden het pas door toen we op een bepaald moment moesten kiezen tss 55 en 65. We hebben 55 gevolgd tot we weer voor 45 konden kiezen.
Moet wel zeggen dat het stuk "55" veel leuker leek dan de rest.
Volgend jaar toch 65 denk ik. Maar liefst modder die minder plakt. Voor het eerst moest ik trappen om bergaf vooruit te komen.
we vertrokken voor de 45. Maar na bv1 hebben we in een dorpke de pijl van 45 gemist. op een gewone weg T-splitsing gingen we rechts en zagen meteen weer pijlen staan. Maar blijkbaar hadden we net daarvoor moeten afslaan (bv2?).
We hadden het pas door toen we op een bepaald moment moesten kiezen tss 55 en 65. We hebben 55 gevolgd tot we weer voor 45 konden kiezen.
Volgend jaar toch 65 denk ik. Maar liefst modder die minder plakt. Voor het eerst moest ik trappen om bergaf vooruit te komen.
- biketastic
- Mountainbiker
Post by biketastic »
Oh ja, nog een beetje info. 3u09, 50,41 Km, 640hm.
De JM bij de start was super.
De Pringles op het einde heerlijk, alsook de koele Leffe!
Hoe heet het klimmeke op macadam plots rechts omhoog. Leek me extreem steil maar op mijn hoogteprofiel zijn er zo een paar steile dat ik niet meer weet welke dit geweest is.
Mooie organisatie. Thx.
De JM bij de start was super.
De Pringles op het einde heerlijk, alsook de koele Leffe!
Hoe heet het klimmeke op macadam plots rechts omhoog. Leek me extreem steil maar op mijn hoogteprofiel zijn er zo een paar steile dat ik niet meer weet welke dit geweest is.
Mooie organisatie. Thx.
- patje
- Mountainbiker
Heb net het zelfde probleem gehad. Was denk ik aan die wei war paarden stonden aan linkerkant.biketastic wrote:Met mijn schoonbroer hebben we een nieuwe afstand toegevoegd. de 51km.
![]()
Volgens mij stond er een wagen geparkeerd dicht bij pijlen en zo over gekeken.
Stuk was veel leuker maar ook zwaarder
- phille
- Mountainbiker
meer op het einde mss de VanHoveKlimbiketastic wrote:Hoe heet het klimmeke op macadam plots rechts omhoog. Leek me extreem steil maar op mijn hoogteprofiel zijn er zo een paar steile dat ik niet meer weet welke dit geweest is.
Herwig VanHove er zou wonen in het blauwe huis, of dat allemaal waar is da weten we niet
kort verhaal
Ben zondag mijn vrouw en mijn eigen lidkaart van de VWB kwijtgeraakt ,ik dacht dat ik het thuis gebeurd was met omkleden enz ,maar vandaag heeft iemand ze in mijn brievenbus gelegd zonder naam enz. van de vinder.
ik heb hem zelf niet persoonlijk kunnen bedanken
Ik vermoed dat het zoenkers zijn die ze hebben gevonden na het inschrijven .
ik hoop dat de vinder dit leest .
héééééél hartelijk bedankt ,merci voor het terugbrengen
merci,merci,merci
k'weet al jaren dat de zoenker TT 1 van de beste is
Ben zondag mijn vrouw en mijn eigen lidkaart van de VWB kwijtgeraakt ,ik dacht dat ik het thuis gebeurd was met omkleden enz ,maar vandaag heeft iemand ze in mijn brievenbus gelegd zonder naam enz. van de vinder.
ik heb hem zelf niet persoonlijk kunnen bedanken
Ik vermoed dat het zoenkers zijn die ze hebben gevonden na het inschrijven .
ik hoop dat de vinder dit leest .
merci,merci,merci
k'weet al jaren dat de zoenker TT 1 van de beste is